Ik heb er ook zitten denken maar vraag me af hoe die verbonden is? Dmv simkaart ofzo? En hoe en wat ? Via t-mobile gewoon een kaart ofzo?
Er zit volgens mij gewoon een simkaart in de module.Ik heb er ook zitten denken maar vraag me af hoe die verbonden is? Dmv simkaart ofzo? En hoe en wat ? Via t-mobile gewoon een kaart ofzo?
Mezelf maar is even een cadeautje gedaan gewoon omdat het kan en het al heel lang op mijn verlanglijstje stond.
De monello velgenreiniger en de washmitt van incredimitt
Nu nog opzoek naar echt goede wax met een lange standtijd, carclean adviseerde mij deze https://www.carclean.com/nl/liquid-insulator-wax-no-845-473ml.html
Iemand van jullie ervaring met die wax?
Ja precies gewoon een kaartje, maar daar zit dan een abbo aanvast lijkt mij?Er zit volgens mij gewoon een simkaart in de module.
Verder kan je de status van de auto uitlezen. Waar de auto geparkeerd staat, of de deuren op slot zijn, etc.
Ook worden alle ritten van de auto bijgehouden.
Standaard zit er een abonnement van 3 jaar bij, maar daarna is het volgens mij nog een raadsel wat het gaat kosten.Ja precies gewoon een kaartje, maar daar zit dan een abbo aanvast lijkt mij?
Bedankt voor de informatie.Die heb ik ook.
Werk goed als de voorbereiding goed is( polijsten ontvetten ect) blijft die wel langer dan 3 maanden zitten.
En de 1e keer even in een bak warm water zodat die wat vloeibaarder wordt.
Goed schudden voor gebruik.
En ik gebruikte zo een pad speciaal voor te waxen.
Bij deze wax is het wel dat als je hem dunner opbrengt hij beter werkt en makkelijker afneemt
Worden de ritten altijd bijgehouden of moet je daar zelf nog iets voor doen?Er zit volgens mij gewoon een simkaart in de module.
Verder kan je de status van de auto uitlezen. Waar de auto geparkeerd staat, of de deuren op slot zijn, etc.
Ook worden alle ritten van de auto bijgehouden.
4 nieuwe zomerbanden
Olie ververst en filter vervangen
Benzinefilter vervangen
Bougies vervangen
Veren achter vervangen -3cm
Schokbrekers en veren voor vervangen, nu van een gti
Katalysator gekocht maar moet nog vervangen worden, schijnt een lastig klusje te zijn....
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.