Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Technisch is die helemaal in orde. De lak heeft wel zo zijn plekjes.
Een paar deukjes, krasjes en een paar roestplekjes maar dat is allemaal te verwachten van een auto van die leeftijd he.
Hij staat grotendeels nog in zijn originele lak.
Ik stoor me ook niet zo aan de plekjes, ik vind het wel wat hebben.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Vandaag heb ik de smerige billen (en de rest) maar weer eens gewassen. Volgens de vriendin is het ongelofelijk, maar waar, dat de Polo sneller vies wordt dan ik... soms...

Ben er nog niet uit wat dat betekend, maar de Polo weer eens goed afgespoten met de hogedruk. Staat nu weer prachtig te schitteren in de regen... Geweldig.
 
Laatst bewerkt:
Auto tijdens steekproef afgekeurd op 2 verroeste veerpoot (dekseltjes?) Die schoteltjes die bovenaan de vering zitten zijn te verroest. En remslang? Niet goed genoeg, zelfs gevaarlijk...

Mag dus volgende week wederom voor herkeuring, gelukkig vallen de kosten voor de verkoper en niet mijzelf. Heb immers een auto gekocht waar ik Apk bij zou krijgen voor €100,- meer.
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 75pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N en Steve Up! TSI
Auto tijdens steekproef afgekeurd op 2 verroeste veerpoot (dekseltjes?) Die schoteltjes die bovenaan de vering zitten zijn te verroest. En remslang? Niet goed genoeg, zelfs gevaarlijk...

Mag dus volgende week wederom voor herkeuring, gelukkig vallen de kosten voor de verkoper en niet mijzelf. Heb immers een auto gekocht waar ik Apk bij zou krijgen voor €100,- meer.

Goed geregeld!
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
  • Leuk
Waarderingen: Scribbie
Voor de Caddy na bijna 1 jaar eindelijk eens de binnenkant laten aanpakken.

- 12mm betonplex laadvloer
- Raamroosters voor deurtjes achter
- Deurtjes achter onder kunststof bescherming
- Linker zijde kunststof bescherming
- Schuifdeur boven en onder kunststof bescherming
- Rechter zijde kunststof bescherming
- Wielkasten betonplex bescherming
- Bumper bescherming en gepoedercoat in zwart
- Ophangsysteem voor uitschuifbare rijplaten aan de linker deur

Waarom het een jaar duurde? Was een grapje van 1500 eu en had wel ff andere prioriteiten haha.
 

Bijlagen

  • IMG_2927.JPG
    IMG_2927.JPG
    813.1 KB · Weergaven: 58
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Zojuist een 2din android radio (chinaaaa) besteld.

Vriend van mij heeft de 1gb geheugen versie hiervan en reageert niet al te snel maar is al goed genoeg van mij. Als deze 2gb de reactietijd wat kan versnellen ben ik er straks uiterst tevreden mee.

Zal een fototje posten als ie erin zit.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20191125-220932_AliExpress.jpg
    Screenshot_20191125-220932_AliExpress.jpg
    173.1 KB · Weergaven: 32
Volkswagen  Polo 9N  1.4 75pk 
Auto tijdens steekproef afgekeurd op 2 verroeste veerpoot (dekseltjes?) Die schoteltjes die bovenaan de vering zitten zijn te verroest. En remslang? Niet goed genoeg, zelfs gevaarlijk...

Mag dus volgende week wederom voor herkeuring, gelukkig vallen de kosten voor de verkoper en niet mijzelf. Heb immers een auto gekocht waar ik Apk bij zou krijgen voor €100,- meer.

Beter dat het voor je betaal wordt,
Maar die auto is dan wel slecht gekeurd zeg... keurmeester zal ook wel een zetje hebben gehad met zijn strafpunten hiervoor
 
Beter dat het voor je betaal wordt,
Maar die auto is dan wel slecht gekeurd zeg... keurmeester zal ook wel een zetje hebben gehad met zijn strafpunten hiervoor

Ik heb meegekeken maar vond ze er niet al te slecht uit zien. De rest van de auto is prima door de keuring gekomen. Meneer vond het net wat teveel roest hebben maar als ik naar dat onderdeel kijk tweedehands op internet zien ze er niet beter uit. Maar er komen nieuwe op die worden besteld. Volgende week herkeuring.
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 75pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!