eddyfr
Bekend lid
Jep, maar momenteel staat de ibi op de brug. Zal iets voor komende week zijn. Ineens afspraak dan maken voor te remappen.Ga je dat zelf doen?
Puzzelen is altijd leuk toch?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jep, maar momenteel staat de ibi op de brug. Zal iets voor komende week zijn. Ineens afspraak dan maken voor te remappen.Ga je dat zelf doen?
Puzzelen is altijd leuk toch?
Wat voor xenon? Oem xenon koplampen of aftermarket xenon lampen?Gisteren xenon en led in laten bouwen bij Auto Executive in Zwolle, ziet er heel goed uit en diversen spullen besteld om de auto te wassen en waxen
- H4 Bi-Xenon 6000k/8000kWat voor xenon? Oem xenon koplampen of aftermarket xenon lampen?
Niceee, precies zelfde heb ik hier ook.. Met LED voetverlichting erbij.. Geeft je auto gelijk een betere look, ofniet?- H4 Bi-Xenon 6000k/8000k
- Programmering van de boardcomputer
- T10 Led stadslichten
- Dag rij verlichting voorzien van LED
- LED/Xenon look Mistlampen
- LED Interieur verlichting
- LED Kenteken verlichting
Die voetverlichting heb ik nog niet maar wil ik wel graag doen.Niceee, precies zelfde heb ik hier ook.. Met LED voetverlichting erbij.. Geeft je auto gelijk een betere look, ofniet?
Het zou wel een mooie upgrade zijn..Die voetverlichting heb ik nog niet maar wil ik wel graag doen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.