Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

526618519bf54c293e77e95b92d522ee.jpg

En meteen gratis wintercheck en de terugroep actie uit laten voeren

Das een mooie puzzel! Maak je een filmpje met geluid voor en na aub ;). Ben erg benieuwd!

Van de week de terugroepactie voor de 1.2tdi uitlaten voeren en de gratis wintercheck. Nieuwe achterband moeten bestellen, er zat een klein gaatje in de wang van de band. Tevens een obd lock op de stekker geplaatst van autocyb in usa en de alarmvertraging bij openen van het portier uitgezet. De beveiliging wat opgeschroeft[emoji41]

is trouwens de update voor een RNS310 gelijk aan die van RNS315?
Ik heb namelijk een hoesje gekregen waar de streep &landen rood zijn en op de afbeelding bij k_delaat is het groen....:P
heb hem namelijk nog niet kunnen proberen:P op het hoesje staat ook RNS 315 en geen 310....iemand idee?

Niet echt allemaal van vandaag, maar ik tel het... :p

- 4 BlueGT deurpanelen leer van het forum e50 want ze zijn gewoon heel mooi
- Middelarmsteun deksel in leer van eBay e25 want mijn clipje is al 3 maanden dood

- 2x kabelset achterdeur elektrisch -> eBay.de e35 want de slingers achter gingen telkens open
- 1x kabelset voordeur 4x elektrisch -> BM e33 want je wilt ze wel kunnen bedienen natuurlijk
- 2x raammotoren achter -> eBay.de e30 want de slingers achter gingen telkens open

- 3x raamschakelaar chroom eBay.com e9 want bling bling
- 1x raamschakelaar bestuurdersdeur chroom e9 want bling bling
- 1x vergrendeling schakelaar chroom e8 want bling bling

Een slordige 200 euro kwijt voor elektrische deuren achter en een kleine leer upgrade :) Mja, vakantiegeld in december is altijd fijn :p

Sinds ik deze auto heb loop ik me al te ergeren aan die slingers achterin.

Er ligt nog wel regelmatig een racefiets achterin en ALTIJD gaan de ramen dan open. Met een shitload aan gesuis als gevolg.
De fietsen ernstig erop aanspreken hielp niets, dus dan maar zo :p

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!