En nu liggen ze op de velgen en in mijn garage te wachten op kouder weer.Vandaag telefoontje gehad dat mijn gewonnen Snowtrack5 bandenset op mij ligt te wachten bij de bandenboer.
En nu liggen ze op de velgen en in mijn garage te wachten op kouder weer.
Ow ja, ze zijn echt perfect uitgebalanceerd dankzij een goede vriend.
De bandenbedrijven doen maar wat vinden wij.
Ik heb mezelf en de auto getrakteerd op pianolak dashboarddelen en pianolak kapjes voor op mijn golf 6 stuur! Bekijk bijlage 5502
Bij het AutoweekLive event heb ik ze bij de quiz gewonnen. Dit mede dankzij het stomme antwoord van mijn tegenkandidaat in de finale.Hoe heb je dat gewonnen?
Hmmm, ik heb juist het tegenovergestelde. Wel hoogteverstelling maar geen dimfunctie.Net binnen, nieuwe schakelaar. Nu alleen nog maar met regelbare instrumentenverlichting. Dus geen koplamp hoogteregeling meer.
Wat is dit voor merk?winter sloffen!
Nieuwe bandjes, oude velgjes.
Bij het AutoweekLive event heb ik ze bij de quiz gewonnen. Dit mede dankzij het stomme antwoord van mijn tegenkandidaat in de finale.
Hmmm, ik heb juist het tegenovergestelde. Wel hoogteverstelling maar geen dimfunctie.
Wat is dit voor merk?
Aha, dacht het profiel al te herkennen, lijken n.l. veel op die van mij.zijn idd vredestein banden.
PB!Gaaf zie je die vieze roestige nafen niet meer,
Waar heb je ze vandaan als ik vragen mag?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.