Weet ik niet. Heb hem er niet op zitten. Een keertje erop gezet om te kijken maar hoe hij toen zat weet ik niet meer. Lang geleden kan me niet herinerren.Nee weer terug gebracht..
Heeft die van jou dat ook of nie
Weet ik niet. Heb hem er niet op zitten. Een keertje erop gezet om te kijken maar hoe hij toen zat weet ik niet meer. Lang geleden kan me niet herinerren.Nee weer terug gebracht..
Dan moet je er net zo een als ik hebben, enkele posts geleden waar ook die Philips H7 White visions op staan.Nee weer terug gebracht..
Die van jou is wel netjes!Dan moet je er net zo een als ik hebben, enkele posts geleden waar ook die Philips H7 White visions op staan.
Die schuif je erop en dan klemmen ze en sluiten wel helemaal aan, maar vaak doen ze deze nog een keer hechten met aan lasapparaat aan de achterkant
Kerel denk je dat ik de afmetingen niet weet [emoji23]kerel, ga nou gewoon eens meten wat de diameter van je uitlaat is in millimeters en hoe ver je ruimte hebt voor zo'n stukje.
En maar kopen en kopen meer en meer.........Toch nog maar even een laptopje besteld voor de VCDS kabel Maar ik ben geen ambtenaar
Hahaha ja, het is echt besmettelijk hier [emoji1]En maar kopen en kopen meer en meer.........
Mischien een idee om gewoon een sportuitlaat kopen waar deze al direct op zit.Kerel denk je dat ik de afmetingen niet weet [emoji23]
Uitlaat is 64mm sierstuk is 65mm vandaar dat er ruimte in zit wat niet mooi is!
Ze komen onder mijn 6r crosspolo [emoji12]Volgens mij zijn de 6C GTI veren wat dikker dan de 6R GTI veren ivm meer kilo's op het vooras. Ik hoop dat ze dan nog wel onder de TDI's gaan passen en ipv verlagen de auto niet verhogen...6R GTI onderstel kan iig wel onder de 1.6TDI, dan spreek ik uit eigen ervaring...
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.