zijn die los te krijgen dan? Ik dacht dat je dan het hele kofferbakdeksel kon gaan wisselen?Links: 6R6805945B041
Rechts: 6R6805946B041
Moet nog wel een GTI of R-Line spoiler boven bij
zijn die los te krijgen dan? Ik dacht dat je dan het hele kofferbakdeksel kon gaan wisselen?Links: 6R6805945B041
Rechts: 6R6805946B041
Moet nog wel een GTI of R-Line spoiler boven bij
zolang ze jou paaltje ook maar knuffeltRosa had inderdaad een paaltje geknuffeld. Hoop dat ze dat niet met r nieuwe auto gaat doen
Ik heb pas de helft van deze set gemonteerd en ben er al super blij mee!Zojuist een volledige set Polo GTI interieur-inlegset gekocht!
Wordt alleen in matzwart of hoogglans zwart geleverd.nog niets gekocht omdat ik even twijfelde.
Ik wil een highline grill plaatsen, deze zijn prima te koop via bijv Ebay Maar daar staan allemaal varianten chroom/zwart. Mijn polo is donkerblauw.
Wordt deze grill alleen in zwart geleverd ?
misschien weet een van jullie het.
Voorbeeld : http://www.ebay.nl/itm/VW-Polo-6R-o...ill-chrome-black-grille-5-Grill-/171309416713
bedankt alvast
Succes! Hahah nice wel before and after foto hecartec poets pas op schroefmachine!
En autoglym multi wash reiniger
En dit poets pakketje ..
Van het weekend poetsen geblazen!!
Komt goed !!Succes! Hahah nice wel before and after foto he
Een hele verbetering.H7 koplamp units
ben benieuwd!Een hele verbetering.
Ik heb vorige week ook een dikke steen gepakt met een grote ster tot gevolg. Had ook al een barst erin dus volgende week woensdag komt er een volledig nieuwe voorruit inCarglass, sterretje alweer bijvullen.. Blijkt ook dat ik een sterretje in mijn zijruit heb.
Ik zie dalijk sterretjes van al die sterretjes
Padumm tssss
Kabelboom om mistlichten aan de bcm aan te sluiten om bochtverlichting te activeren en geld voor mistlich/drl units is ook onderweg naar HJV. Dus volgende week knutseltijd.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.