muchacho92
Lid
Hallo Iedereen,
Weet iemand daarvan het verschil? Of zijn het in principe dezelfde motor's?
Alvast bedankt.
Weet iemand daarvan het verschil? Of zijn het in principe dezelfde motor's?
Alvast bedankt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oke, dan doe ik dat maar nietZijn er misschien andere mogelijkheden om mijn blokje wat snelheidswinst te geven?
Volgens mij is de twin charger technologie dus turbo en supercharger alleen op de GTI modellen. En een turbo monteren moet toch mogelijk zijn ? Aangezien je hem gewoon aansluit op het uitlaatspruitstuk en hij gewoon meer koude lucht blaast er komt echter wel veel bij kijken intercooler slangen buizen motormanagement enz enz. Maar ik dacht altijd dat het wel mogelijk was op bijna elke motor. Of het t waard is moet je jezelf dan maar afvragen. Ik denk altijd vooral bij de nieuwere modellen dat chippen de beste optie is.
Ik zag ook een polo laatst die een motorswap had gedaan met een VR6 of een R32 in een polo 9N zal de link eens opzoeken klinkt iig superlekker![]()
En een turbo monteren moet toch mogelijk zijn ? Aangezien je hem gewoon aansluit op het uitlaatspruitstuk en hij gewoon meer koude lucht blaast er komt echter wel veel bij kijken intercooler slangen buizen motormanagement enz enz. Maar ik dacht altijd dat het wel mogelijk was op bijna elke motor. Of het t waard is moet je jezelf dan maar afvragen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.