wat is jouw favorite Polo model?

welke polo vind jij het vetst? En waarom dan? is het de gene die jij rijdt? heb je een andere goeden

  • (1975-1981) Volkswagen Polo 86 (& Facelift)

  • (1981-1994) Volkswagen Polo 86c (& Facelift)

  • (1994-2001) Volkswagen Polo 6N & 6N2

  • (2001-2009) Volkswagen Polo 9N & 9N3

  • (2009-2018) Volkswagen Polo 6R & 6C

  • (2018-) Volkswagen Polo AW


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Qua uniekheid is de Harlekin onovertroffen. Maar mijn favoriete model is de AW, strak; luxe; modern. Vooral als 'ie dan ook nog in het energetic orange of een mooie antraciet grijs uitgevoerd is. Poe he.
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
Ik zelf vind de 6C/R de mooiste, niet alleen omdat ik die rijd, maar ook omdat ik de AW te groot vind en de 9n te gedateerd. Voor ik mijn huidige kocht heb ik ook een proefrit gemaakt in de AW. Ik vond de auto zelf wat tegenvallen. Voorkant is mooier dan de 6C/R, maar de zijkant zeker niet (die rare streep is niet naar mijn smaak, maar smaken verschillen...). Tevens had ik het idee meer buiten geluiden te horen in de AW dan in een 6C/R. Daar boven op kun je niet lekker op de deur hangen met je arm onder het rijden, wat me wel echt irriteerde.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!