SantanoS
Bekend lid
Haha mooi verteldHet meest bijliggende verhaal wat ik zo 123 kan heugen was met mijn vorige auto, de Kloyota GAygo.
Ik reed op een rustige weg, met een voor mijn doen rustige snelheid van 65kmh waar ik 60 mocht, achter mij reed een afgetrapte Fiat Punto van de eerste generatie met daarin Patser Tokkie en zijn vriendin Tokkie.
Blijkbaar was meneer Tokkie in een heel erg goede bui en besloot om mij een aantal liters benzine te besparen door een handje te helpen met drukken. Ik, als verstandig personage, besloot hier niet in mee te gaan een reed rustig mn eigen snelheid door.
Nu kwam ik na een rotonde op een 80-weg, Patser Tokkie idemdito, en trek lekker op naar de 80. Het ging Patser niet snel genoeg en meneer besloot om (doorgetrokken streep) in te halen. Tsja, toen werd het een vermogensstrijd, Fiat Punto tegen een Toyota Aygo 1.0-netniks. Mijn naaimachientje draaide op vol vermogen, het naaldje van de toerenteller kroop richting de 3600rpm, de nokkenasverstellers werden geactiveerd, een enorm groot extra vermogen (zo’n 2 á 3 pk) werd op de voorwieltjes los gelaten! De wilde wedren was gestart. Al snel kwamen Patser en zijn vriendin er achter dat hun Fiat net die 2á3 pk’s te kort kwam en Patser moest zijn stunt af breken en zijn verlies nemen. Dit ging hem zwaar af, het testosteron gehalte in zijn lichaam was net te hoog om normaal met deze situatie om te gaan. Patser heeft vervolgens 3 km lang mijn achterbumper gepolijst met zijn voorbumper. Toen meneer eindelijk de kans kreeg om mij in te halen, bij een stoplicht, besloot hij op het allerlaatste moment om nog een ongeleid projectiel af te vuren naar mijn raceauto. De samenstelling, vorm en andere gegevens van dit projectiel ontbreken tot op de dag van vandaag nog altijd!
Verder zijn mijn vriendin en ik heel beleeft gebleven en hebben, als bedankje, Patser Tokkie en zijn vriendin, netjes een tot ziens gewuifd!
Volgende keer lekker laten inhalen, heb je geen last meer van het kleven en bij het volgende stoplicht sta je er nog achter als je geluk hebt
Volkswagen
Polo 6R GTI