idd knap haha ik zit vaak rond de 470 km maxik kan tussen 550 en 600 km op 1 tank rijden en rij voornamelijk snelweg vind ik best knap van een gti waarbij ik vaak sport rij.
Volkswagen
Polo AW
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
idd knap haha ik zit vaak rond de 470 km maxik kan tussen 550 en 600 km op 1 tank rijden en rij voornamelijk snelweg vind ik best knap van een gti waarbij ik vaak sport rij.
Dat is het leuke van deze "2 cycle" motor. Zolang hij in deellast is, is hij best zuinig, zie mijn handtekening.ik kan tussen 550 en 600 km op 1 tank rijden en rij voornamelijk snelweg vind ik best knap van een gti waarbij ik vaak sport rij.
Hoeveel liter gooi je erin dan?idd knap haha ik zit vaak rond de 470 km max
dat klopt 1 op 11,5 ofzo op sprit monitor maar die hou ik al een tijdje niet meer bij, ja volle tank gewoon he.Hoeveel liter gooi je erin dan?
Want als jij er 40 liter in gooit is het nogsteeds 1op11.
En dat vind ik al netjes voor een gti.
Merken jullie al een verschil in verbruik met E10 (10 % bio)ethanol of E5 (5% bio)ethanol
M'n Polo ging naar 2/3k KM wel wat zuiniger lopen, wellicht dat je dat nog gaat merken.Eerste 500km zit erop (vooral stedelijke km's).
Zit op 7.5/l. Daarnet 30km snelweg 80 en 100max en zat op 5.2/l.
Heb geen zware rechter en toch zo belabberd?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.