Polootje zei:Ach...je komt net kiek'n met je 40....ik ben 45 jaar en nog hartstikke gek op mijn autootje..![]()
40 of 45 was ik dat nog maar ben 47 en nog gekker als gek op mijn polo

groeten ger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Polootje zei:Ach...je komt net kiek'n met je 40....ik ben 45 jaar en nog hartstikke gek op mijn autootje..![]()
graafie zei:Mede dankzij de VW Polo uiteraard, voor de jeugdige rijders een snelle GTI en voor de oudjes de BM. :lol: :lol: :lol:
michaeltjeh1 zei:hoho even ik rij een BM
en ben 21![]()
graafie zei:Misschien ben ik met mijn 48 dan ook wel van de partij.![]()
![]()
Een ouweknarren avond met wat nootjes en een glaasje prik, lekker hoor of beter nog, een bingo avond :shock: :shock: :shock:
Nou toch wel Bas, zal wel al snel n jaartje of 8 geleden zijn dat ik er was!Bas zei:Ow ja??? Wij hebben het altijd heel rustig, die MAN's gaan normaal nooit kapot![]()
![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.