Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wij hebben nog #4 (5 jr) en #5 (5 mnd) en dat sinds 1997Gave honden zijn dat! Wij hebben er altijd 1 gehad![]()
Mezelf kapot werken, geld dat ook als hobby?
Zodra ik tijd over heb Modelbouw, met name 1:10 electra tourincar.
Hoe kom je erbij
Dat is ook een reden waarom ik minder uren besteed aan papercraft / modelbouw.@Dragonzzz
Modelbouw heb ik ook een tijdje gedaan en dan met name oorlogschepen 1:350.
Bijvoorbeeld de Bismarck, Tirpitz, Hood, Prince of Wales, King George V. Maar het is zo'n gedoe om het een beetje stofvrij te houden dus ben ik er toch maar mee gestopt.
Hahaha, wilde ook iets dergelijks schrijven.Mijn hobby mag ik niet typen op het forum, dan word ik geband voor het leven....................
Foto!!Zodra ik tijd over heb Modelbouw, met name 1:10 electra tourincar.
Zal ik vanavond even schieten hahahahaHahaha, wilde ook iets dergelijks schrijven. [emoji14]
Foto!!
Doe ik ook aan, maar dan aan de andere zijdeDenk dat ik de apartste hobby heb hier onder ons..
Verzamel namelijk militaria uit de Tweede Wereldoorlog van het Amerikaanse leger. Vooral van een bepaalde divisie, daarnaast doe ik ook veel onderzoek (ongeveer 60 uur per week gok ik) naar de gesneuvelde soldaten van deze divisie.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.