Johan
Beheerder
Sjon zei:Lasapparaat heb ik al
hahahaha geniaal!! maar zeker een feit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sjon zei:Lasapparaat heb ik al
PoloDave zei:Als ik de Polo weg moest doen zou ik een 2e hands 2010 Camaro kopen (even duur als mn polo.. als ik dat eerder had geweten ) , of anders weer BMW gaan rijden met een 6 cilinder
[resize=300:3bz1tn7w]http://www.inflexwetrust.com/wp-content/uploads/2010/12/0903gmhtp_04_z+how_to_custom_order_a_2010_chevy_camaro+black_2010_chevy_camaro_with_vzp_21_inch_wheels.jpg[/resize:3bz1tn7w]
Ik wil hier toch even offtopic op door reagerenjayray zei:[...]
Ik heb vorige maand eens proef gereden met een auris (dit ook vanwege de lage bijtelling, de hybride).
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het echt helemaal niks vond, qua rijden dan, je zit nl relatief hoog, zelfs op de laagste stand. Kreeg echt het gevoel dat ik op de bok van een paardenkar zat. Op zich jammer want ze zien er niet onaardig uit.
[...]
oh sorry beetje off topic.
Eerlijk gezegd, stiekem heb ik zelfs spijt van mijn keuze om de polo te kopen... Ik heb inmiddels 60.000km met het ding gereden, hij is lekker zuinig zo met 1:20, maar het voelt gewoon niet als "mijn auto". Het is het allemaal net niet voor mij.Als je eenmaal VAG rijdt of hebt gereden valt een hele hoop vaak tegen (mijn mening).
Eerlijk gezegd, stiekem heb ik zelfs spijt van mijn keuze om de polo te kopen... Ik heb inmiddels 60.000km met het ding gereden, hij is lekker zuinig zo met 1:20, maar het voelt gewoon niet als "mijn auto". Het is het allemaal net niet voor mij.
Zo zie je maar weer Smaken verschillen Zie je ook duidelijk in de lijstjes van de mensen in dit topic
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.