Vandaag keek ik in mijn kofferbak en zag een berg water in de bak van het reserve wiel.
Het was echt veel. Ik denk wel zo'n 2 liter.
Na het weggehaald en goed gedroogd te hebben ben ik gaan kijken waar het vandaan kwam.
Met de tuinslang ben ik van bovenaf op de achterklep gaan spuiten en aan de onderkant van de klep.
Toen ik weer aan de binnenkant keek zag ik weer een plasje water liggen.
Na wat zoekwerk kwam ik er achter dat er in de achterkant in de kofferbak bij het reserve wiel 2 roosters zitten.
Ik heb deze eruit gehaald en weer water op de achterklep gespoten.
Het water bleek via deze roosters binnen te komen.
Het water komt binnen onder langs het rubber van de achter klep.
Waar het onder het rubber via de achter bumper wegloopt.
En zo naar binnen loopt in de auto via deze roosters zie foto's.
De roosters heb ik opnieuw terug geplaatst en heb gemerkt dat je ze echt goed vast moet maken.
Hierna heb ik opnieuw water over de achterklep laten lopen en nu bleef het droog.
Het was echt veel. Ik denk wel zo'n 2 liter.
Na het weggehaald en goed gedroogd te hebben ben ik gaan kijken waar het vandaan kwam.
Met de tuinslang ben ik van bovenaf op de achterklep gaan spuiten en aan de onderkant van de klep.
Toen ik weer aan de binnenkant keek zag ik weer een plasje water liggen.
Na wat zoekwerk kwam ik er achter dat er in de achterkant in de kofferbak bij het reserve wiel 2 roosters zitten.
Ik heb deze eruit gehaald en weer water op de achterklep gespoten.
Het water bleek via deze roosters binnen te komen.
Het water komt binnen onder langs het rubber van de achter klep.
Waar het onder het rubber via de achter bumper wegloopt.
En zo naar binnen loopt in de auto via deze roosters zie foto's.
De roosters heb ik opnieuw terug geplaatst en heb gemerkt dat je ze echt goed vast moet maken.
Hierna heb ik opnieuw water over de achterklep laten lopen en nu bleef het droog.