Welk inbouwframe 2DIN Polo 9n3?

Hoi,

Ik ben Arjan, kom uit Groningen en heb sinds kort een Polo 9n3.

Ik wil graag mijn radio vervangen voor een dubbel din radio met android.
Nu heb ik de radio in huis, ik zoek alleen nog een inbouwframe dat zal gaan werken.
De radio zelf is 104mm hoog en is maar zo'n 60mm diep (geen cd speler)

Welk inbouwframe met opvulframe moet ik gebruiken? aan de boven en onderkant van de radio is nogal wat ruimte over namelijk.

Groeten,

Arjan
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jan de Bandeman
Wel handig om het merk van de radio te vermelden, dan kun je met wat zoekwerk een bijpassende frame vinden, mits het een courant model is natuurlijk, en heb je de bijbehorende aansluitstekkers?.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
Hoi,

Ik ben Arjan, kom uit Groningen en heb sinds kort een Polo 9n3.

Ik wil graag mijn radio vervangen voor een dubbel din radio met android.
Nu heb ik de radio in huis, ik zoek alleen nog een inbouwframe dat zal gaan werken.
De radio zelf is 104mm hoog en is maar zo'n 60mm diep (geen cd speler)

Welk inbouwframe met opvulframe moet ik gebruiken? aan de boven en onderkant van de radio is nogal wat ruimte over namelijk.

Groeten,

Arjan

Zat jet inbouwframe niet bij de radio zelf?
 
Volkswagen  Golf 5  1.6 fsi 115pk 
Wel handig om het merk van de radio te vermelden, dan kun je met wat zoekwerk een bijpassende frame vinden, mits het een courant model is natuurlijk, en heb je de bijbehorende aansluitstekkers?.

Dat is inderdaad wel zo handig ja, Het gaat om een Eunavi 7" android systeem.
Dit is 'm: https://goo.gl/5ANSh7
Alle benodigde bekabeling zit er bij.

Zat jet inbouwframe niet bij de radio zelf?

Nope, helaas niet, anders had ik hier deze vraag ook niet gesteld natuurlijk :)
Het is misschien ook mogelijk om een blindkap te gebruiken en daar zelf een gat in te maken dat op maat is?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 90pk 
Update!

Ik heb deze set opgehaald: https://autorevista.nl/iso-panelen-en-sleutels/montageset-2-din-100mm-8308-3562.html
Had hem ook goedkoop van AliExpress kunnen halen zoals @Bercimod suggereerde, maar ik wilde het dezelfde dag graag nog inbouwen dus ietsje duurder gekocht.

Wat blijkt, elk dubbeldin frame past, alleen het afwerkrandje moet je op maat kopen of maken. Uit de set hierboven gelinkt moest ik het gat rondom 3.5mm groter maken voordat de radio pastte. (hij klemt zo goed dat de metalen clipjes aan de zijkant niet nodig waren)

De radio zelf is geweldig, zeer snel (de 8-core in ieder geval) en doet precies wat ik wil.
Het enige is dat hij niet goed met WPA-PSK2 overweg kan.
Ik gebruik mijn hotspot van mijn telefoon onderweg om bijvoorbeeld maps te laten draaien of een niet opgeslagen spotify nummer te draaien.
Maar eerst wilde de radio niet met de hotspot verbinden.
Toen heb ik geprobeerd de hotspot zonder wachtwoord te gebruiken, dat werkte!
Dus door gaan onderzoeken, blijkt dat de radio niet overweg kan met Wifi namen met spaties als er ook een wachtwoord op zit (klinkt gek, is blijkbaar toch een ding)

Uiteindelijk hotspot een simpele naam gegeven zonder bijzondere leestekens, en voor het wachtwoord net zo. Werkt perfect!

Mochten er vragen zijn over deze specifieke radio (https://goo.gl/5ANSh7), stel ze gerust. ik ben er in ieder geval erg tevreden over.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!