Welke 17" Velgen op Polo 6c

Ik ben me aan het orienteren op een setje 17" voor van de zomer.
Echter de meeste velgen vind ik niet echt mooi. Op mijn 6R had ik Mak Iguan 17" want eigenlijk best mooi was.
Nu wil ik wat anders.

Het liefst 17" Mirabeau velgen maar die zullen wel erg duur zijn en gebruikt bijna nooit te koop.

Iemand tips ? Het moeten wel redelijk oem look en normale zilverkleurige velgen zijn, niet van dat glimmende tupperware spul.

Volkswagen  Polo 6c Highline 
Zijn zat namaak setjes te koop die allemaal OEM lijken van de Polo Gti of Golf , vond die Serron velgen van de GTE ook erg gaaf .

Volkswagen  Beetle 5C(2012) 
Ik heb bij de dealer een tijdje geleden navraag gedaan wat een set Mirabeau velgen zouden kosten. Hier sloeg ik steil van achterover en dus niet gedaan.
De laatste maanden eigenlijk constant Marktplaats in de gaten gehouden en me georrienteerd op een set aftermarket velgen die lijken op oem velgen.
Eigenlijk niets moois kunnen vinden dus ook nog niets gekocht voor de zomer.

Nou liep ik gisteren op internet heeeeel toevallig tegen een set 17" oem Mirabeau velgen aan voor een heel leuke prijs. Dat waren nou ook eigenlijk de enigste velgen die ik echt mooi vind op de 6c.
Vandaag de velgen op laten halen door een vrachtwagen (ik ben planner).
Net even uitgepakt en bekeken. Blijken de velgen gewoon nagenoeg nieuw te zijn. Als ik de bovenste slijtnokjes en de gekleurde strepen zo zie op de banden kunnen die gewoon niet meer als 50 km gerold hebben, dus waarschijnlijk alleen van de fabriek naar de dealer.
Met mijn neus in de boter gevallen dus.

Van het voorjaar maar eens monteren en kijken hoe het staat.

Volkswagen  Polo 6c Highline 
Jaa, die zijn ook heel erg mooi op de Polo! Na 2 maanden zoeken toch resultaat, alleen mist de foto nog ;)

Zelf zag ik ook een mooie set van een Seat ibiza cupra, die lijken er ook donders veel op! Weet iemand of die hetzelfde zijn?

Volkswagen  Polo 6C 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!