welke ander auto dan Polo vind jij ook mooi?

Civic Type R :)

CivicTypeRMugen_1508425c-1.jpg

wow :shock:
zoveel reacties had ik niet verwacht.

zo zie ik maar weer dat alle POLO rijders in dit form toch kennis van auto's hebben,
ik heb gemerkt dat meeste toch in VAG blijven als 2e keus. dat zegt genoeg over dit merk toch?
een aantal wat ik ook mooi vind ogen is dat alfa Gullietta, VW Rocco,Chevy camaro.
tweede afknapper: dat is totyota prius.

mvg
kerem

vwpolobm zei:
wow :shock:
zoveel reacties had ik niet verwacht.

zo zie ik maar weer dat alle POLO rijders in dit form toch kennis van auto's hebben,
ik heb gemerkt dat meeste toch in VAG blijven als 2e keus. dat zegt genoeg over dit merk toch?
een aantal wat ik ook mooi vind ogen is dat alfa Gullietta, VW Rocco,Chevy camaro.
tweede afknapper: dat is totyota prius.

mvg
kerem

Offtopic:
Ik heb echt een hekel aan Prius en Volvo rijders :oops: Vooroordeel ik weet het.. maar let maar eens op Volvo rijders rijden altijd links en verdomme het om naar rechts op te schuiven. Prius rijders zijn mm schijnheilig? Wel over de bloemetjes en de boompjes praten.. maar vervolgens met 140 op de snelweg voorbij komen en bij elk stoplicht vol weg trekken.

Mijn Tweede afknapper: MPV's

excess007 zei:
de mini john cooper works Big Grin ZALIG!!!!
[resize=600:10b08746]http://www.icars.sg/wp-content/uploads/2008/12/mini-john-cooper-works003.jpg[/resize:10b08746]

Fantastisch van buiten rijd ook goed! Maar van binnen een droevig verhaal smaken verschillen maar van binnen echt een vrouwen auto al die gezellige (sarcastisch) ronde vormpjes en dingetjes en lampjes die in verschillende kleuren kunnen. Een snelheidsmeter zo groot als de klok in de huiskamer! Wat moet je ermee :roll:

Een Clio RS lijkt me trouwens ook wel wat. Snel, atmosferisch, Lekker kaal (love it) :)
De Clio V6 ook zo fantastisch! Alleen de welbekende hoge zit en de betrouwbaarheid zitten Renault in de weg.

nog even over nagedacht en nog 2 kanshebbers gevonden: Passat (nieuwste type) of Insignia

Toch weer terug naar een grote auto in ieder geval

geen echte afknappers, ligt meer aan de rijstijl van anderen dan de auto's waar ze in rijden

IbifaHo zei:
Voor mij toch geen VAG. Ik vind de Volvo C30 met het R design pack echt machtig knap! De kans is heeeeel groot dat er een Volvo komt als opvolger voor de Polo.

Een kleine kans dat het ofwel een Beetle ofwel een Golf wordt.

Volvo_C30_OVR_620_610x290-1.jpg

+1 !, C30 heb ik altijd leuk gevonden, dit in tegenstelling tot iedereen uit mijn omgeving...

IbifaHo zei:
Voor mij toch geen VAG. Ik vind de Volvo C30 met het R design pack echt machtig knap! De kans is heeeeel groot dat er een Volvo komt als opvolger voor de Polo.

Een kleine kans dat het ofwel een Beetle ofwel een Golf wordt.

Volvo_C30_OVR_620_610x290-1.jpg
als ze zijn kont nu anders hadden gemaakt was het echt een vette bak maar deze kont vind ik persoonlijk aarslelijk Stick Out Tongue

DE VW Scirocco of de Golf VI

ik neig maar naar de scirocco omdat ik dat extra ruimte toch niet nodig heb...ik rijd altijd alleen dus dan wil ik best wat inleveren.
en plus nu het nog kan lekker aan je zelf denken en gewoon sportief rijden :twisted:

Audi A1 S-Line met tenminste 122PK benzine motor, S-tronic, keyless entry, Supersportstoelen, MMI etc etc. Helaas voor mij wat te prijzig waardoor ik op een Polo uit kwam ;)

Nog liever de laatste versie van mijn vorige auto: Een Audi A4 S-Line met een flink aantal opties.

Hoe verschillend allemaal die auto's die door iedereen gekozen worden. Ik had stiekem gedacht dat er veel meer weer voor een VW zouden kiezen. :mrgreen:

Ik ben benieuwd naar de rest!

excess007 zei:
als ze zijn kont nu anders hadden gemaakt was het echt een vette bak maar deze kont vind ik persoonlijk aarslelijk Stick Out Tongue

Volvo, Nee Bedankt! die achterkant is niet om aan te zien. alhoewel zij bij de nieuwe model mooi lijnen mee hebben gegeven aan voorzijde, vind ik hem in zijn geheel toch lelijk, :mrgreen:

Appelsientje zei:
+1 :shock: zowel de oude als de nieuwe. Voeg er de charger/ CTSV en de 300c aan toe.

O o o die ZL1 http://www.youtube.com/watch?v=MYf0Mh9UITY

Ja, die ZL1 is gewoon beestachtig. Waren de prijzen in NL maar even hoog als in de VS.

Ik zat te denken om de charger er ook bij te zetten, maar dacht van neuh, 3 auto's noemen is wel genoeg Stick Out Tongue

Ik heb een Camaro gehuurd voor 3 weken in de VS.

Ik vind de kont van een scirocco echt spuuglelijk. Zo dun en slap uitgevallen en dat terwijl het front zo gigantisch dik is!! Beetje jammer :(

En een volvo c30?! Geweldige wagens :cool:

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!