Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja ? Toch PS4 ?Pirelli P-Zero. Als het droog is totaal geen klagen, maar als het ook maar een beetje vochtig is vind ik hem teveel glijden. Schijnt met de laatste P Zero's beter te zijn maar goed. Volgende worden waarschijnlijk Michelin Pilot Sport...
Nexen n'fera su 1 in de maat 215/40/17
Fijne banden vind ik persoonlijk met veel grip, of ze lang mee gaan weet ik niet de Polo heeft pas 20.000 gelopen op dit moment.
Ik dacht in eerste instantie dat Nexen een beetje van die bami banden waren maar deze worden standaard af fabriek ook onder sommige modellen van Porsche geleverd.
Wat is precies het verschil tussen 205 en 215. In de zin van, wat is het merkbare verschil?.
Breedte maat vd band
205= 20.5 cm
215= 21.5 cm afbeelding is de Goodyear Eagle f1 Asymmetric 3
Mede gekozen door de specificaties,heb ze er nu 2 dagen onder zitten maar zal mijn bevindingen delen binnenkort
Bekijk bijlage 24025
215/35/18
voor nangkang achter linglong dus gewoon zwart en rond
rolt prima
Het bestaat echt ja. Ling. Long.Linglong?!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.