Welke lampen R-line 2012

Hallo iedereen,

Ik heb ook al in het boekje gekeken maar kan er niks over vinden en ik wil al mijn lampjes voorop vervangen door wittere types maar ik kwam zelf op dit uit


>> > Dimlicht : H7
>> > grootlicht : H7
>> > Stadslicht : W5W
>> > mistlicht : H8

Nu weet ik niet zeker of mistlicht en bochten verlichting apart zijn ? En of de rest klopt ?

ik hoor het graag,

Thanks
 
Alleen BM heeft toch h4 koplampen dacht ik gelezen te hebben ?

En het klopt dan dat mist lamp, DRL en bochten verlichting maar 1 lampje is ? Op die site van philips waar je alle lampen kan zoeken kwam hij met H8.
 
Alles onder comfortline heeft de h4 lampen, tenzij er bijv. xenon besteld is ;)
en dat klopt niet, mistlicht en bochtenverlichting zit op de H8 lamp (mits je dus geen xenon besteld hebt, maar ga er vanuit van niet), en de drl zit op het lampje naast de H8 lamp, namelijk de BA15S lamp ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Bij de R-line zit dat er niet (Ik kwam tot stomme verbazing erachter dat de R-line geen dagrij in de bumper meer heeft! Ik heb nu 2 setjes van Nostino.De voor niks hier liggen (DRL LED) Beetje lomp...

H8 LED is 29,95 deze zijn benodigd voor bochten verlichting inclusief mistverlichting (dus 1 lamp voor beide).
 
>> > Dimlicht : H7
>> > grootlicht : H7
>> > Stadslicht : W5W
>> > mistlicht en bochten beiden 1x : H8

Nu klopt het!

Waar ga je verlichting bestellen?
 
Bij de R-line niet helaas.. bij de h7 units zit de dagrij gewoon in je koplampen. dimlicht brand ook wanneer de lampen op stand 0 staan.... triest maar waar! vandaar dat ik ook ooit de dayline black lights zal aanschaffen de leds zullen dan gaan fungeren als DRL... nu draai ik elke x de schakelaar op stand 1 stadslicht Stick Out Tongue moet nog ff laten programmeren dat wanneer mn lampen op stand 0 staan de lampen gewwon uit staan..
 
Bij mij brandt volgens mij niet de achterlichten hoor op stand '0' net zoals het interieur verlichting die is ook uit. Echt alleen de koplampen branden dan. Ik wil dit ook uit laten schakelen. slaat nergens op en ik wil het zelf in de hand hebben.

Ik ga de lampen bij de sponsor bestellen denk ik Enzolino. gelijk alles in 1 keer van 1 merk lijkt me het beste. Of had jij nog een goed adresje ? PM's zijn wat dat betreft altijd welkom Big Grin
 
Bij mij brandt volgens mij niet de achterlichten hoor op stand '0' net zoals het interieur verlichting die is ook uit. Echt alleen de koplampen branden dan. Ik wil dit ook uit laten schakelen. slaat nergens op en ik wil het zelf in de hand hebben.

Ik ga de lampen bij de sponsor bestellen denk ik Enzolino. gelijk alles in 1 keer van 1 merk lijkt me het beste. Of had jij nog een goed adresje ? PM's zijn wat dat betreft altijd welkom Big Grin

Nee man, Stick Out Tongue wou gewoon weten wat je zou doen. Geen DRL, maar wel mist kan je als alternatief de mist lampen gebruiken voor drl (de W5W-tjes moet je gewoon zwart spuiten. Stick Out Tongue Heb je gelijk wat meer licht dan die ba15s-jes ;) Dus stand 1 knop 1 x uitrekken ;)
 
In principe vind ik het wel mooi om ook die stadslichtjes erbij aan te hebben. Volgens mij weten die smerissen toch niet meer wat nou wel en niet aan mag , kan en hoort bij die nieuwe auto's.
 
Stick Out Tongue Nou de meeste tegenwoordig wel, die rijden zelf in de golf 6 en ook de polo's tegenwoordig Big Grin Stick Out Tongue

Alleen in de bumper vind ik toch ook mooier staan (sportiever)Stick Out Tongue

6196089288_4deb7a2669_b-1.jpg
 
Bij mij brandt volgens mij niet de achterlichten hoor op stand '0' net zoals het interieur verlichting die is ook uit. Echt alleen de koplampen branden dan.

En die branden dan op halve kracht, denk ik? Want dat is inderdaad hoe je standaard DRL krijgt (dus als je geen Xenon besteld, en niet de optie "DRL in voorbumper").
Jammer trouwens dat de dealer jullie er niet op heeft geattendeerd bij het bestellen van de auto's...
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!