Welke muziek speelt er in jouw Polo?

Ik heb hier een flinke verzameling aan 'A State of Trance' uitzendingen van Armin van Buuren op mijn HDD staan. Die staat eigenlijk altijd wel aan... Verder luister ik ook graag naar o.a. Calvin Harris, Vampire Weekend, U2 en Coldplay...
 
Het geluid dat binnen de deuren van mijn polo te horen is is heel divers. Meestal heb ik er een piraatje op, daarnaast nog wat regionale zenders (RTV Noord, radio Continu) maar vaak ook even het usb sticky met o.a hardstyle / hardcore of trance muziek. en af en toe de golden oldies uit de 60's, 70's and 80's de tijden dat de muziek nog van zee kwam zoals Veronica538, noordzee, mi amigo, caroline
 
Beetje House in het weekend, verder luister ik altijd 538 en SLAMFM. Ook heb ik een DVDtje in de auto liggen met wat House en top 40. En natuurlijk een DVDtje van Guus Stick Out Tongue .
 
hahaha ja, ook een metalhead als ik vind slipknot echt niets Stick Out Tongue

Ik heb de radio maar eens ingeprogrammeerd met wat muziekzenders maar dat heeft ook maar heel kort aangestaan, na 10 minuten ergerde ik me al dood aan de DJ's en de muziek die schijnbaar tegenwoordig door moet gaan voor rock Stick Out Tongue

Ik heb sinds kort een smartphone met een normale koptelefoonuitgang dus ik kan via internet wat underground radiozendertjes afspelen in de auto :) Heb een AUX ingang op de voorkant van de radio naast de USB poort, erg handig! :)
 
Heb meestal 3fm of 538 opstaan. Luister eigenlijk van alles, heb een Defqon cd in me auto liggen met hardcore/techno/harstyle beats maar ook een Veronica cd met 80/90`s hits. En op mijn USB stick staat weer rammstein Stick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!