Welke muziek speelt er in jouw Polo?

Nooit radio, veel via Spotify om maar een paar op te noemen: Fresku, Hef, Adje Donnie, A$ap Rocky, Bokoesam, The weekend en Schoolboy Q.

Laatst bewerkt:
Seat  Leon FR 
Hier staat de radio meestal op skyradio of q music. Als dat niet wat is wel eens 538, Veronica, radio 10 of 3fm. En als ik geen zin in radio heb zet ik de muziek op de parrot aan waar op de sd kaart van alles staat, van Ellie Goulding tot Avicii tot The Script tot Lionel Ritchie, vrij veel variatie dus :D .

Ik lees wel dat ik hier een van de enige ben die een andere muziekstijl heb, heb een SD kaart van 32 GB vol staan met hardcore, crossbreed, industrurial hardcore, breakcore en darkcore! Dit alles wordt door ondersteunt door subwoofer van pioneer op de plek van mijn reservewiel! Ik heb verder nooit de radio aan, alleen als me vriendin in de auto zit die houdt meer van hardstyle en raw-style haha!

Volkswagen  Polo 6C 
Springsteen, Coldplay, Stones, Lennon, Dylan...
Radio is me teveel gelul, vooral QMusic, 100%NL en 538. Die domme harde stemmen - kan er niet naar luisteren. Veronica wel, trouwens.

Als de radio (fm dus) aanstaat heb ik meestal Veronica of radio 10 d'r voor.
Op de sd kaart heb ik heel erg gevarieerd, maar luister vooral Radiohead, muse, Bush en soms wat foo fighters ofzo, maar luister soms ook wel graag naar wat heel anders als Creedence of gewoon onze oude Hazes :D

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!