Chiptuning is er weer afgehaald. Problemen bleven bestaan en werden niet opgelost. Bougies waren schoon, en verder kon de garage geen rare dingen vinden. Er zit RON 98 (E0) brandstof in.
Ja dat is al gebeurd. Ze konden niks vinden, daarom mijn vermoeden ook dat het aan de software lag. Nu de standaard software er weer op zit, rijdt de auto weer goed. Alleen mis de PK’s en extra koppel welff zonder chiptuning naar vw service garage gaan voor verdere diagnose en oplossing. Bij een jonge auto met weinig km zou dit onder coulance kunnen vallen
Dat klopt. En nu de tuning er weer af is, is het probleem ook weer verdwenen. Ben nu in onderhandeling om mijn geld terug te krijgen.Dus je probleem was er niet voordat je de auto liet tunen?
Laten we hopen dat ze het bedrag terugstorten. Mijn vertrouwen is Idd beetje weg, ook als ik naar een gerenomeerd bedrijf ga. Ben een beetje in twijfel na wat ik heb meegemaakt.Succes daarmee. Lijkt me niet meer dan billijk, omdat ze geen goed werk hebben geleverd en je er uiteraard geen vertrouwen meer in hebt.
En dan naar één van de gerenommeerde tuners zou ik zeggen. Is niet in de buurt, maar het ritje echt wel waard, vooral terug
Heb JD vanmiddag al een e-mail gestuurd, met hetgeen ik heb meegemaakt en of er nieuwe Chiptuning op kan. JD is wat dichterbij dan VAGtechniek, en als je aangeeft dat beide goed gerenomeerd bedrijf zijn, dan zal het wel goed komen.Als je naar JD, Vag Techniek of TVS gaat (met alle drie heb ik ervaring), weet je zeker dat alles binnen veilige marges gebeurt. En goed.
Wat betreft het koppel, houdt men rekening met wat de bak aan kan. Van belang daarbij is vooral wanneer ze het koppel er in laten komen.
Wachten we de terugkoppeling even af van JD.Ja hoor, ze hebben vaker met zo'n bijltje gehakt. In berichten wordt dan altijd keurig gesproken van "tuner x"
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.