Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik neem dat je geen Helix Ultra AG hebt meegekregen want die voldoet niet aan de VW normeringen. Mooi etuitje overigens.Ik krijg volgens mij altijd shell olie mee als ik bij de dealer om nieuwe olie vraag. Bij mijn vorige grote beurt heb ik dat namelijk ook aangegeven en heb een heel nieuw "olie etuitje" gekregen.
Zo eentje:
![]()
Zal vanmiddag, voordat ik de auto wegbreng, eens kijken wat ik heb. Ik denk 15-W40.Ik neem dat je geen Helix Ultra AG hebt meegekregen want die voldoet niet aan de VW normeringen. Mooi etuitje overigens.
Vandaar dit topic. De prijzen lopen nogal uh.... een beetje uit de pasVan ebay.de 5 liter voor 25 euro gehaald. Castrol 5W-30 long life etc etc
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.