yvonne1980
Lid
skytunecross zei:Heeft iemand enig idee of WD40 goed is voor op t dashboard te gebruiken?
Ik gebruik dit nl voor mijn off road RC Car.
Na t poetsen innevelen met WD40 en hij is als nieuw!
Bedoel je kruipolie?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
skytunecross zei:Heeft iemand enig idee of WD40 goed is voor op t dashboard te gebruiken?
Ik gebruik dit nl voor mijn off road RC Car.
Na t poetsen innevelen met WD40 en hij is als nieuw!
Roy78 zei:Ik gebruik cockpitspray voor de binnenkant.
Uiteraard niet op het stuur, hendels, handrem en schakelpook.
Ik heb laatst gehoord dat slaolie ook goed zou werken voor het interieur en de zwarte bumperdelen. Dit heb ik nog niet zelf geprobeerd.
polofreak zei:Ik heb na veel tips en trics het volgende poetsplan voor m'n black polo
Wassen:
Poorboys slick and suds.
Poorboys washmitt.
Poorboys megamega plush (om te drogen).
Reinigen en voeden:
Dodo Juice - Basics of Bling klei.
Dodo Juice Born Slippy clay lube.
Monello raffini mezzo (swirls en vogelshit).
Poorboys black hole (om te voeden en de kleur).
Wax:
Poorboys natty's bleu wax.
Van binnen:
Gliptone leer conditioner.
Ruiten:
Warm water met ammonia en een microvezeldoek.
polofreak zei:Voor de zwarte bumperdelen helpt olie om vervaging weg te nemen en glans terug te krijgen. Het voedt je kunstof niet al vraag ik me af of dit wel echt nodig is. Net als bij rubbers, beetje vet of siliconen spray helpt om ze niet uit te laten drogen of vast te laten vriezen 's winters. Maar overal is wel een middeltje voor te koop natuurlijk bij de middeltjes verkoop meneren/mevrouwen!
Persoonlijk probeer ik altijd maar nuchter en functioneel te kijken.
Maar wd-40 op een dashboard vraag ik me echt af, het blijft vet en ik denk dat je alles er weer af moet poetsen wil je dat kwijtraken. Iets van een combimatie met oplosmiddel erin zorgt er volgens mij voor dat er ook echt wat overblijft op je dashboard.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.