Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Scheef een drempel over heeft niks met de hardheid te maken maar eerder hoe laag je rijd en hoe hard je een drempel over wilt.
Mijn ervaring is met mensen die verstelbaar nemen dat het vaak 1x instellen is en daarna nooit meer. Daarnaast kan je ook niet makkelijk bij de hardheid verstelling aan de achterzijde en daarmee is het best wel wat werk mocht je hem willen verstellen. Is dat het je meer waard?
Vele roepen naderhand dat ze het nooit meer zullen uitgeven voor alleen die optie, omdat een standaard set prima is en een hardheid verstelbare set is zeker wel te verstellen maar niet van keihard naar supersoft.
Voor dat geld Ap nemenBeste forumleden,
Ik wil graag mijn auto wat verlagen. Standaard is de polo bijna een monstertruck.
Budget is rond 500-600 euro. Hij hoeft absoluut niet plat op de grond.
Doel is beetje verlagen met het behouden van comfort.
Dus in hardheid verstelbaar.
Tips?
Aangezien jij volgens mij best verstand van zaken hebt: Ik heb Einbach pro kit verlagingsveren op mijn polo gezet, maar ik merk toch dat de auto best wat stijver is, gaten en oneffenheden in de weg voel je stuk meer doordreunen en de auto veert minder goed bij drempels. Kan ik er andere schokdempers onder zetten die veel meer op comfort gericht zijn? Zoja, welke schokbrekers moet ik dan aan denken? De auto heeft 160k op de teller staan, met originele schokdempers, maar ik was nog echt onwijs tevreden met ze voor de verlagingsveren erop gingen. Misschien kan ik wat compenseren met schokbrekers die extra verend/comfort gericht zijn als jij een setje kent die eibach pro kit stuk meer softer kunnen makenIk monteer heel veel AP is onderdeel van KW en stukje goedkoper met voldoende comfort. H&R is hard dus je gaat er een stuk op vooruit.
Positieve ervaringen van me klanten meer info contact me via www.lowering.nl voor eventueel een prijs met montage
Weet jij (of iemand anders) hoe het comfort is van Vogtland vs ST X?Ik monteer heel veel AP is onderdeel van KW en stukje goedkoper met voldoende comfort. H&R is hard dus je gaat er een stuk op vooruit.
Positieve ervaringen van me klanten meer info contact me via www.lowering.nl voor eventueel een prijs met montage
Op die school hebben ze mij vroeger iets proberen te leren.Verder niemand ervaring met MTS?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.