welke velgen onder een witte 3d BM

geen ide hoe het op een diesel klinkt, maar er komt een best leuk maar toch beschaafd geluidje uit :) al denk ik wel dat het steeds minder wordt nadat ie in gebrand is (nu 5500 km) of ik ben eraan gaan wennen..

maar dit kunnen we evt beter via PM verder bespreken om topicvervuiling tegen te gaan ;)
 
Ik ga zelf straks de gti velgen bestellen met zwarte hoogglans binnenkant, ze zijn namelijk leverbaar, die nieuwe model dus. Voorkeur ging / gaat uit naar de zwarte hoogglans R velgen alleen maak ik helaas niet alleen de keuze.. nog een paar uurtjes om mevrouw over te halen aangezien zij er het meest mee rijd.
 
Ik heb net een Topic aangemaakt i.v.m. 18" velgen.
Blijkbaar heb ik niet goed gezocht en gaat er dus wel een topic over 18" (deels).
Ik heb de velgen al binnen, moet alleen nog banden bestellen.
Wanneer ze er onder zitten, zal ik even een foto maken.
Nu een foto met de velgen die er onder komen (slechte kwaliteit, maar goed voor het idee).
 

Bijlagen

  • IMAG1085.jpg
    IMAG1085.jpg
    316.1 KB · Weergaven: 18
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!