Waarom is het nodig om lampcontrole uit te schakelen als je naar led wilt overschakelen?Vandaag langs TCL geweest om via VCDS een aantal opties vrij te schakelen:
En in verband met ombouw naar led:
- Needle sweep
- Achterlichten aan met Dagrijverlichting
- Coming Home zonder lichtsensor
- Noodstop waarschuwingsknipperen
- Nawissen voorruit
- Lampcontrole DRL uitschakelen
- Lampcontrole Stadslicht uitschakelen
Led geeft normaal gesproken storing. De auto verwacht dat een normaal drl licht 21 watt trekt, maar een led is slechts een paar wattWaarom is het nodig om lampcontrole uit te schakelen als je naar led wilt overschakelen?
Ah klinkt logisch ja. Thanks voor de info! Zal ik onthouden voor wanneer ik overstap naar ledLed geeft normaal gesproken storing. De auto verwacht dat een normaal drl licht 21 watt trekt, maar een led is slechts een paar watt
Je kan ook leds kopen die storingsvrij zijn, deze hebben een weerstand erin en dan hoef je niet te coderenAh klinkt logisch ja. Thanks voor de info! Zal ik onthouden voor wanneer ik overstap naar led
Ja canbus storing vrij. Die heb ik ook wel is zien staan inderdaadJe kan ook leds kopen die storingsvrij zijn, deze hebben een weerstand erin en dan hoef je niet te coderen
Coming Home zonder lichtsensor? hoe werkt dat dan? wil dat ook!Vandaag langs TCL geweest om via VCDS een aantal opties vrij te schakelen:
En in verband met ombouw naar led:
- Needle sweep
- Achterlichten aan met Dagrijverlichting
- Coming Home zonder lichtsensor
- Noodstop waarschuwingsknipperen
- Nawissen voorruit
- Lampcontrole DRL uitschakelen
- Lampcontrole Stadslicht uitschakelen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.