Ja klopt inderdaad!Toevallig Schiphol?
Volkswagen
Polo AW
1.0 TSI
Ja klopt inderdaad!Toevallig Schiphol?
Pas geleden nog een staalbedrijf in de nacht over banen begeleidt richting het plaatsen van een nieuwe slurf?Ja klopt inderdaad!
Ik heb zelf bijna niet gewerkt afgelopen 2 maanden maar gok dat mijn collega’s zeker geholpen hebben haha.Pas geleden nog een staalbedrijf in de nacht over banen begeleidt richting het plaatsen van een nieuwe slurf?
Ik eet die zooi niet hahaOf bedoel je: tijdens je werk bij de kassa van mcdonalds?
Kijk!!!!
Peertje in geschroefd?
Mooie constructie hoor! Bouw/assembleer jij of ontwerp jij?Al het witte is plaatstaal, hout weet ik niet, wordt door een extern bedrijf gedaan.
Veel monteurs zie ik! Voor de verandering dan:Zat al een tijdje te denken aan dit topic, gewoon wat algemene info waardoor je de mens wat beter leert kennen. Dus als je zin hebt hebt, laat eens weten waardoor de centen binnen komen.
Zal zelf eens het spits afbijten, na mijn schooltijd fulltime gaan werken in de lokale garage, een soort kwikfit idee. Langzaam mezelf ontwikkeld tot gecertificeerd uitlijnen onder andere.
Daarna de metaal in gegaan, constructie, hekwerken en trappen en sinds anderhalf jaar een nieuwe werkgever waar ik stalen puien realiseer met brandwerende werking.
Politie bureau boezembocht Rotterdam, trappen
Stalen gebogen deuren met messing bekleed
Oja 2e foto is de werkplek van mijn collega, voordat ik voetbal verwijten krijg.
Dit is mijn werkplek:
LabVIEW, Python en Arduino! Tenminste, daar kan ik wel wat mee!Ik werk momenteel als een PHP/JS backend-programmeur.
Vorig jaar heb ik mijn MBO Applicatie Ontwikkelaar Niveau 4 diploma mogen halen, en ben eigenlijk direct aan de bak gegaan. Werk dus inmiddels al een jaartje en heb de baas zijn hand mogen schudden over het volgen van een aantal HBO studies in de nabije toekomst, dus dat is ook vet. Wellicht zelfs een klein lease Polootje in het vooruitzicht, dus ben super te spreken over de plek waar ik nu werk!
Ben momenteel 20, dus er staan nog genoeg deuren voor mij open!
Meer programmeurs hier?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.