Pigeon
Beheerder
Zat al een tijdje te denken aan dit topic, gewoon wat algemene info waardoor je de mens wat beter leert kennen. Dus als je zin hebt hebt, laat eens weten waardoor de centen binnen komen.
Zal zelf eens het spits afbijten, na mijn schooltijd fulltime gaan werken in de lokale garage, een soort kwikfit idee. Langzaam mezelf ontwikkeld tot gecertificeerd uitlijnen onder andere.
Daarna de metaal in gegaan, constructie, hekwerken en trappen en sinds anderhalf jaar een nieuwe werkgever waar ik stalen puien realiseer met brandwerende werking.
Politie bureau boezembocht Rotterdam, trappen
Stalen gebogen deuren met messing bekleed
Oja 2e foto is de werkplek van mijn collega, voordat ik voetbal verwijten krijg.
Dit is mijn werkplek:

Zal zelf eens het spits afbijten, na mijn schooltijd fulltime gaan werken in de lokale garage, een soort kwikfit idee. Langzaam mezelf ontwikkeld tot gecertificeerd uitlijnen onder andere.
Daarna de metaal in gegaan, constructie, hekwerken en trappen en sinds anderhalf jaar een nieuwe werkgever waar ik stalen puien realiseer met brandwerende werking.
Politie bureau boezembocht Rotterdam, trappen

Stalen gebogen deuren met messing bekleed

Oja 2e foto is de werkplek van mijn collega, voordat ik voetbal verwijten krijg.
Dit is mijn werkplek: