Nope, bij een automaat gaat die bij lage snelheid al uit, als je vooruit 'creept'.Lijkt me vrij logisch je staat dan stil.
Volkswagen
X
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nope, bij een automaat gaat die bij lage snelheid al uit, als je vooruit 'creept'.Lijkt me vrij logisch je staat dan stil.
mijne staat std uit! geen knopje voor in te drukkenVraag spreekt voor zich. I.v.m. rekkende kettingen, meer slijtage aan onderdelen etc etc doe ik preventief de start/stop systeem uit bij elke autorit. Hoe gaan jullie hiermee om?
gelukkig is het merendeel er mee eens dat het gehele S/S gedoe funest is voor je motor op den duur.
Nu we het toch over de motor hebben: vanaf wanneer (qua toerental) schakelen jullie terug of juist door? ik heb voor mezelf de vuistregel dat ik terugschakel als de motor onder de 2000 toeren komt terwijl ik al doorschakel als ik rond de 3000-3500 toeren uitkom. Meer dan 4000 toeren met een geblazen 1.2 zou je ook niet willen denk ik.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.