Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja lekker normaal niet veranderen hahahaGewoon lekker de originele GTI ruitjes!
Mooi stuurtje kost dat?
400+Mooi stuurtje kost dat?
Zo kopen geen inruil?
Hij maakt de stuur naar je wens, en dit was mijn wens is die wel even mee bezig geweest en toen omruil hij zet alles over en heeft uiteindelijk alleen een frame van stuur.Zo kopen geen inruil?
Is mooi geworden hoor en kijk je nog uit naar nieuwe updates?Hij maakt de stuur naar je wens, en dit was mijn wens is die wel even mee bezig geweest en toen omruil hij zet alles over en heeft uiteindelijk alleen een frame van stuur.
stuur is dikker
12 uur markering en alcantara en nappa leer en afgevlakte onderkant en sport contouren heb ik
Ik heb me audio beter gemaakt ben ik heel blij mee op dit moment hahahIs mooi geworden hoor en kijk je nog uit naar nieuwe updates?
Wat had je standaard?Ik heb me audio beter gemaakt ben ik heel blij mee op dit moment hahah
Dit is een mooi setje heb je mooi laten maken hoor
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.