Yee eddy om hoe laat aan dit adres zou je daar zijn ?? Wss kom ik tot daar en zo naar eindhovenIk ben wel van de partij. Wie van de Belgen komen hier samen?
Rond 12u ofzo?Yee eddy om hoe laat aan dit adres zou je daar zijn ?? Wss kom ik tot daar en zo naar eindhoven
ok dat is goed . ik laat jouw tegen morgenavond iets weten . maar wss kom ik eerst naar daar yeeeeeeeRond 12u ofzo?
Met betrekking tot VCDS, als er meerdere mensen aanwezig zijn die toevallig hun VCDS kabel mee willen nemen, dan kunnen er mogelijk meerdere mensen geholpen worden. Ik heb namelijk wel het een en ander wat ik ook zou willen aanpassen. Ik zet er graag een milkshake tegenover voor de moeite iig
Ik citeer dit even uit het andere topic:
Is misschien geen slecht idee om hier naar te kijken. In de Hurksestraat hebben we in het begin een Nettorama met een parkeerplaats en wat verderop een Sligro met een iets grotere parkeerplaats. Dat zouden de mogelijkheden zijn. @vikashm wat stel jij voor?
Leaving home werkt goed. Alleen groot licht werkt niet !Wat heb je ingebouwd om leaving home te krijgen?
Of lukt het niet om alleen comming home in te schakelen?
Sorry ik had te snel gedrukt , Ik heb deze ingebouwd.Wat heb je ingebouwd om leaving home te krijgen?
Of lukt het niet om alleen comming home in te schakelen?
Ik heb ongeveer dezelfde.Sorry ik had te snel gedrukt , Ik heb deze ingebouwd.
Alles werkt en Seinen ook werkt behalve groot licht opzetten werkt niet. Ik heb xenon vanaf fabriek.Ik heb ongeveer dezelfde.
En heb zelf nog niet getest of groot licht wel of niet werkt.
Kun je uitleggen wat er niet goed werkt?
Seinen of groot licht op zetten of wat anders
Oke ga ik morgen testen, ik heb ook XenonAlles werkt en Seinen ook werkt behalve groot licht opzetten werkt niet. Ik heb xenon vanaf fabriek.
Bij het seinen brand het blauwe lampje wel. Als ik groot licht in schakel brand er niets .Ik hoor ook geen relais klikken .Oke ga ik morgen testen, ik heb ook Xenon
Gaat er op dashboard ook niet het lampje branden van groot licht?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.