Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Haha, jan, leuk om hier een mede grunniger te zien! Dusss.. een BM in Glacier Blue, dat zie je niet vaak. Althans, de gemiddelde mens ziet dat niet vaak. Maar toevalligerwijs spot ik er dagelijk een in de r**p*er*a-laan. Is die van jou? :geek:Gewoonjan zei:Ziet er goed uit die velgen en foto's!
en met die velgen zal ik je vast nog wel een keertje spotten hier!
Tsja.. leasemaatschappijen kunnen daar wel vervelend over gaan doen. Maar goed, jij hebt al een hele dikke Polo, dus 't verbaast me eigenlijk wat de leasemaatschappij je wel allemaal toestaat!HakanC zei:Als ik geen leaseauto had (zit vast aan wat ik nu heb 16") dan wist ik het wel.. Erg mooi onder een Polo..
Haha, spot me gerust hoor (je hoort me waarschijnlijk wel aankomen)! Als je dan ook even toetert, dan stop ik altijd voor een praatje. Was al bij de Gamma geweest, haha, voor bandenzwart. Ik ga natuurlijk niet met grijze bandjes op de foto. Koud dat het was!BJF zei:Kijk, nog een Groninger! Ga je vast spotten vandaag of morgen.
Mooie Polo, hele mooie velgen.
Kon je niet even bij de Gamma naar binnen voor die eerste foto's?
LOL! Nou ja.. niets aan te doen. Dan moet ik je maar gewoon een keer spottenGewoonjan zei:Haha tof!
Maar m'n auto staat op een andere plek in de stad, dus die is niet zo makkelijk te vinden in m'n straatje :lol:
Gewoonjan zei:Haha, naja ik kan je wel verklappen dat ik pas vrijdagavond weer op de weg te vinden ben, maar ik zal ook even goed rond kijken!
En wat dat betreft is 't ook wel een keertje leuk om met de grunnigers een mini meet te organiseren!
KYC zei:Tering wat is die SCHOON!! heb je die van mij niet gezien...echt Vuil op Vuil op Vuil en ga zo maar dooorrrrr :lol:
KYC zei:wat voor wasstraat is dat...ik zit er soms ook aan te denken alleen gaat dat niet krassen opleveren :? :shock: ?? ik was hem altijd standaard met de hand maar dit is zo heavy duty vies dat het nogal een karwei is...
doe jij daarna handmatig waxen ofzo?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.