Wildcard :: 2012 Volkswagen Polo 6R

Re: Wildcards zwarte Polo BM (met nieuwe glimmers)

Kijk, nog een Groninger! Ga je vast spotten vandaag of morgen.
Mooie Polo, hele mooie velgen.
Kon je niet even bij de Gamma naar binnen voor die eerste foto's? :P

Gewoonjan zei:
Ziet er goed uit die velgen en foto's! :D
en met die velgen zal ik je vast nog wel een keertje spotten hier! ;)
Haha, jan, leuk om hier een mede grunniger te zien! Dusss.. een BM in Glacier Blue, dat zie je niet vaak. Althans, de gemiddelde mens ziet dat niet vaak. Maar toevalligerwijs spot ik er dagelijk een in de r**p*er*a-laan. Is die van jou? :geek:

HakanC zei:
Als ik geen leaseauto had (zit vast aan wat ik nu heb 16") dan wist ik het wel.. Erg mooi onder een Polo..
Tsja.. leasemaatschappijen kunnen daar wel vervelend over gaan doen. Maar goed, jij hebt al een hele dikke Polo, dus 't verbaast me eigenlijk wat de leasemaatschappij je wel allemaal toestaat!

BJF zei:
Kijk, nog een Groninger! Ga je vast spotten vandaag of morgen.
Mooie Polo, hele mooie velgen.
Kon je niet even bij de Gamma naar binnen voor die eerste foto's?
Haha, spot me gerust hoor (je hoort me waarschijnlijk wel aankomen)! Als je dan ook even toetert, dan stop ik altijd voor een praatje. Was al bij de Gamma geweest, haha, voor bandenzwart. Ik ga natuurlijk niet met grijze bandjes op de foto. Koud dat het was!

.. oh, en euh, mocht ik toevallig als bijrijder een keertje mee mogen scheuren in een GTI, dan wordt ik helemaal intens gelukkig, ghehe :-)

Nee, die is niet van mij ;)
Mijne kun je soms zien zo tegen 't weekend in de poelestraat als ik m'n spullen aan 't inladen ben om m'n ouders in 't oosten een bezoekje te brengen :P

Dus weinig kans om mij te spotten in m'n bm :oops:
Al blijf ik natuurlijk wel op de uitkijk! :mrgreen:

VW  6R 

Is je auto verlaagd of heb je hem standaard zo gelaten.

Ik vind m namelijk niet lelijk op de hoogte hoe hij nu staat.

Verlaging kost voor mij teveel geld en is ook nog eens lastig op de weg.

Mijn andere vraag is, hoe is het comfort nu je op grotere inch velgen rijdt?

Valt dit allemaal wel mee? En waar en wanneer merk je het verschil tov de standaard velgen?

@GewoonJan:
Ben vanavond speciaal nog even door je straatje heengereden. En weer terug. En heen. En terug. Maar geen lichtblauwe Polo te bekennen. Wel een groene Polo, ook grijs en zilverkleurig. Maar toen spotte ik de parkeergarage, en snapte ik opeens waarom de kans klein was dat ik 'm zou spotten. Helaas helaas.. dus toen maar langzaamaan afgedropen, haha.

@BlackPoloBM:
Gewoon standaard BM sportonderstel, dat is me al laag genoeg.
Comfort vraag je? Hmm.. nee. Ik geloof van niet. Die schakelaar staat op "uit". En bandengeluid is ingesteld op "max". Kan ik comfort met de VAGCOM weer aan zetten? Welke byte is dat?

:lol: :lol: :lol:

Haha tof! :D
Maar m'n auto staat op een andere plek in de stad, dus die is niet zo makkelijk te vinden in m'n straatje :lol:

VW  6R 

Gewoonjan zei:
Haha tof! :D
Maar m'n auto staat op een andere plek in de stad, dus die is niet zo makkelijk te vinden in m'n straatje :lol:
LOL! Nou ja.. niets aan te doen. Dan moet ik je maar gewoon een keer spotten :P

Haha, naja ik kan je wel verklappen dat ik pas vrijdagavond weer op de weg te vinden ben, maar ik zal ook even goed rond kijken! ;)

En wat dat betreft is 't ook wel een keertje leuk om met de grunnigers een mini meet te organiseren! :D

VW  6R 

Gewoonjan zei:
Haha, naja ik kan je wel verklappen dat ik pas vrijdagavond weer op de weg te vinden ben, maar ik zal ook even goed rond kijken! ;)

En wat dat betreft is 't ook wel een keertje leuk om met de grunnigers een mini meet te organiseren! :D

Ja precies, dat vind ik ook wel cool. Ben wel superbenieuwd hoe andere liefhebbers hun bluemotions aangekleed hebben. En alle andere meetings duren nog zo lang..

..maar euh, ik ga nu in m'n bed springen. Ik PB je anders morgen wel even ofzo :-)

Wildcards zwarte Polo BM

Thanks Maik, voor de MyPolo stickers! Ben ik weer net een beetje herkenbaarder tussen die stapels zwarte bluemotions die hier rondzoemen door Grunn. Stond laatst bij de Praxis, had een of andere grapjas z'n zwarte BM strak naast die van mij gezet. Moest naar de velgjes kijken om te zien welke van mij was, haha.

[resize=600:kc0dsiru]http://img11.imageshack.us/img11/1806/20120210172911952.jpg[/resize:kc0dsiru]

Het rood is nog een beetje, nou ja, onduidelijk. Maarrrrr... als m'n zonwering erachter zit zal 't wellicht beter uitkomen. De sticker zit er in ieder geval strak en recht op (na een half uur verkleumd meten en plakken in de kou :mrgreen: )

Re: Wildcards zwarte Polo BM (MyPolo sticker update!)

Tering wat is die SCHOON!! heb je die van mij niet gezien...echt Vuil op Vuil op Vuil :P en ga zo maar dooorrrrr :lol:

KYC zei:
Tering wat is die SCHOON!! heb je die van mij niet gezien...echt Vuil op Vuil op Vuil :P en ga zo maar dooorrrrr :lol:

Haha, thanks man!

Ik heb een pekelfobie geloof ik. Dit tot groot genoegen van de lokale wasstraat, waar ik tegenwoordig zeer regelmatig te vinden ben. Hoewel de auto daar vrijwel droog uitkomt, heb ik toch al m'n rubbertjes recentelijk nog inmiddels ingesmeerd met een dikke laag vaseline. Dus al vriest het -15 graden.. als ik ook maar een spatje pekel zie knal ik 'm direct door de wasstraat!

wat voor wasstraat is dat...ik zit er soms ook aan te denken alleen gaat dat niet krassen opleveren :? :shock: ?? ik was hem altijd standaard met de hand maar dit is zo heavy duty vies dat het nogal een karwei is...

doe jij daarna handmatig waxen ofzo?

KYC zei:
wat voor wasstraat is dat...ik zit er soms ook aan te denken alleen gaat dat niet krassen opleveren :? :shock: ?? ik was hem altijd standaard met de hand maar dit is zo heavy duty vies dat het nogal een karwei is...

doe jij daarna handmatig waxen ofzo?

Het liefst was ik zomers ook met de hand. Maar ik werk in de detachering, dus ik moet ook 's winters netjes voor de dag komen. Dan pak ik nog wel eens wasstraat. Dan zoek ik er wel een moderne straat uit, met wasrollen van stoffen lappen en hetelucht-kanonnen die de auto droog blazen. Die straten zijn vaak ietsjes duurder, maar ik heb nog nooit krassen of vastgevroren deuren gehad.

Handmatig waxen onder nul is mij erg slecht bevallen, dus dat doe ik niet meer. Zo laat mogelijk vóór de ijsperiode zet ik 'm 1 keer flink dik in de wax, en dan probeer ik met die beschermlaag de kritieke pekelperiode door te komen. Maar als echt 'ie vies is en het slechte weer aanhoudt, heb ik geen keus en moet ik wel wassen (wasstraat dus). Vanaf dat moment is de beschermlaag weg en is het een kwestie van pekelvrij houden tot het moment dat ik 'm opnieuw in de wax kan zetten... :-)

@enzo: thanks man! Vandaag speciaal even een fotoshoot gedaan zodat ik m'n "garage" direct goed kon starten.

@bas: hmmm ja.. op de hoogvliet-minimeet foto's lijkt het wel een bijna een crosspolo, nietwaar? De kosten van die Eibach verlagingsset is 't probleem niet. Maar iemand die ze er onder wil zetten (in regio Grunn) wel. Blijkt nogal een probleem te zijn.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!