Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Goodyear ULTRA GRIP 8* Goodyear ULTRA GRIP 8 M+S keurmerk BSW EUR 121,10 Details In winkelwagen Bestelling
KYC zei:check de bandenmerk boven...zijn het goede banden?
polofreak zei:KYC zei:check de bandenmerk boven...zijn het goede banden?
Mijn naam nog genoemd of moet ik proberen of ik nog ff kan mediaten
Skyracer zei:http://www.anwb.nl/auto/dagelijks-rijden/tests,/winterbanden/test-winterbanden-2011.html
Winterbanden test!
KYC zei:polofreak zei:KYC zei:check de bandenmerk boven...zijn het goede banden?
Mijn naam nog genoemd of moet ik proberen of ik nog ff kan mediaten
uhm nee niet meer maar als je het een nog mooiere prijs van kan maken zoals 450 of 500 dan zou dat helemaal Toppie zijn
KYC zei:zo te zien zijn het wel redelijk goede banden en ze doen het ook goed in de sneeuw
maar eigenlijk de testresultaten zitten wel heel dicht bij elkaar vind ik...de onderste rij die allemaal 3 sterren scoren hebben gemiddeld allemaal even een goede score...
dat Firestone beetje onderaan de rij staat betekent nog niet dat het een slechte winterband is kvind de resultaten best goed.
wat denk jij Skyracer?
polofreak zei:Ik bel hem morgen ff. Eventueel ook interesse in die rete vette matzwarte Tomassn velgen? Zijn wel mooi hoor KYC, met een opgelegde sierletterlogo in de velg!
Skyracer zei:In juli dit jaar heb ik voor deze band 77,50 betaald.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.