Winterbanden

(...)
Wanneer gaan bij jou de winterbanden eronder? Of, gaan ze er überhaupt onder?

En belangrijker, ga je op staal? Of heb je een mooie winterset :)

Ben aan het kijken in Duitsland voor een setje 17" lichtmetaal.

alutec-monstr-black-2.jpg

6.5x17"

Twijfel alleen tussen Nokian WR A3 of Vredestein Xtreme.....:rolleyes:

Volkswagen  Polo 6C GTI 
De Nokians heb ik onder mijn Golf GTi gehad. Zelfs met 265pk op de voorbandjes, vond ik het merk Nokian super. Ken alleen de Vredesteins niet.

Volkswagen  Polo 6C GTI 
De Nokian WR D3 staat wel in de top van de testen, voor mij volgend jaar ook een mogelijkheid.
De Vredestein Wintrac Extreme had ik onder mijn 'oude' Passat 3C in 18 inch en die voldeden prima in Zuid-Duitschland afgelopen februari.

Ik heb op kapaza een setje originele cross polo velgen met yokohama winterbanden gekocht. Ga ze er dit weekend even op gooien en zal dan een foto's posten.

Ik zou ze het liefst nog even zwart DIPPEN maar heb dit nog nooit gedaan...

Volkswagen  Polo 
Voor mijn Polo heb ik vorig jaar een tweede set Boavista's (marktplaats, origineel) gekocht. Had ik gelijk een extra set zomerbanden (Dunlops) erbij:).
Ik heb voor Nokian gekozen qua prijs en prestatie (17"). Na een winterje rijden bevallen ze goed (qua geluid en brandstofgebruik). Staan nu nog in de schuur te wachten tot temp wat lager wordt. Het is nu nog erg warm.....

Vind je post èn de doppen leuk, maar euh... 20,75 eu voor één (1) hele dop :eek:
x4 en dan betaal ik meer dan de helft van het aankoopbedrag van de winterset voor 4 dupkes :p
oh WOW. Dit is PER stuk ?! whoops///

volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  - 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!