Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Houd ons op de hoogte!ik ben momenteel bezig met een vergelijkbaar product
yep das carbridgetweak. https://carbridgetweak.com/Op de RCD 330+ gaat indd niet, ik zag wel wat iPhone jailbreak tweaks waardoor je alle apps kon laten displayen op je rcd 330+.
Dus ook youtube, safari, etc. das wel vet.
En welke Dongel kun je aanraden voor de AW?Wireless carplay is technisch niet mogelijk op MIB2 systemen. Alleen op MIB3 systemen zit het erin. Als je in de AW wireless carplay wilt dan moet je een losse dongle gebruiken.
Heeeeel simpel mensen ! Met de obd eleven kan je deze optie vrijschakelen op je polo aw voor een paar credits en verbinden met bt
Jawel dit valt gewoon onder mirrorlink kan iemand mij is apart sturen die wat aan zijn uitlaat heeft gedaan opf model liefst.
Zoals ik het lees zegt hij AW en verbinden via BT dan ben ik heel benieuwd of hij dit zeker weet en zelf gebruikt ook? weet niet beter dan dat MIB2 dit niet ondersteundWat jij bedoeld is normale carplay. dit kan je overigens niet via obdeleven doen, moet je via FEC/Swap laten activeren door bijv @Rainesh.
Draadloos Carplay kan niet met het huidige systeem, alleen met dongle van externe partij.
Het kan niet, anders had ik het wel geweten. Daarnaast beschikt MIB2 niet over de hardware voor wireless carplayZoals ik het lees zegt hij AW en verbinden via BT dan ben ik heel benieuwd of hij dit zeker weet en zelf gebruikt ook? weet niet beter dan dat MIB2 dit niet ondersteund
Kan nietHi!
Collega heeft gisteren haar nieuwe Polo R-Line opgehaald, 2020 model, en jazeker, draadloos Carplay!
Naast dat was ook heel de multimedia anders, navigatie uitgebreider etc, etc.
Vroeg me alleen af of dit softwarematig ook over te zetten is op de eerdere multimediasystemen of dat je hiervoor echt de 2020 uitvoering moet hebben..
Precies, ik wilde net zo een antwoord gaan geven, maar heb nu zo een USB dongel, werkt ook prima.Kan niet
oude hebben mib2 en nieuwe is mib2.5/3.0
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.