Wireless steering wheel buttons

Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  • Leuk
Waarderingen: Antera
Voor meer info, hier een link
Is wel voor nieuwere type stuur.

#Aliexpress € 30,27 20%OFF | Auto Stuurwiel Remote Wireless Control Knop Voor Vw Golf Jetta Polo Passat Multifunctionele Controller Schakelaar Hubs Universele

Iemand ook enig idee of er één is voor het "oude" type stuur?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
€ 23,53 15%OFF | Auto Stuurwiel Remote Wireless Control Knop Voor Jetta Golf Polo Passat Multifunctionele Controller Schakelaar Hubs Universele
https://a.aliexpress.com/_mrNDYsF

Hier
WTF ik zit de halve avond te zoeken en vond echt niks voor de 6R. Thanks!!!

Style A is geschikt voor een standaard polo 6r stuur toch? Ik zie alleen ook een kabelboom op het plaatje dus het is niet helemaal draadloos? Ik dacht dat het allemaal via bluetooth werkte...

Heb je er toevallig ook ervaring mee? Ik zoek iets om mijn Android tablet headunit te bedienen (volume, volgende, vorige nummer)
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  6R  1.2 60pk 
WTF ik zit de halve avond te zoeken en vond echt niks voor de 6R. Thanks!!!

Style A is geschikt voor een standaard polo 6r stuur toch? Ik zie alleen ook een kabelboom op het plaatje dus het is niet helemaal draadloos? Ik dacht dat het allemaal via bluetooth werkte...

Heb je er toevallig ook ervaring mee? Ik zoek iets om mijn Android tablet headunit te bedienen (volume, volgende, vorige nummer)
Die stekker module die erbij zit is voor achter in je android radio, waardoor hij waarschijnlijk goed verbind, bluetooth zou waarschijnlijk ook prima kunnen, zal je alle knoppen moeten instellen. Heb hem nog niet, ga hem wel bestellen binnen kort. ✌✌
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 140 pk 320 nm 
  • Leuk
Waarderingen: Polobeer
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!