graafie
Exclusive lid
En je hebt de nightbreaker unlimited? Ik heb ze nog niet binnen en ik kan er dus nog niks over zeggen......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja ik heb de nightbreaker unlimited.En je hebt de nightbreaker unlimited? Ik heb ze nog niet binnen en ik kan er dus nog niks over zeggen......
nou, ik was nogal ongeduldig en kon eigenlijk niet wachten tot ze eindelijk binnen zouden komen, dat is opeens een heel stuk minder geworden......Ja ik heb de nightbreajer unlimited.
nou, ik was nogal ongeduldig en kon eigenlijk niet wachten tot ze eindelijk binnen zouden komen, dat is opeens een heel stuk minder geworden......
ach, ik ben nu een stuk relaxer.Sorry haha
Als de geometrie van de lamp niet past bij de reflector kun je afstellen wat je wilt, maar dan wordt het lichtbeeld nooit wat.Als je echt wit licht wil moet je led pakken, had ik ook in mijn halogeen lampen. Strooilicht had ik totaal geen last van dit ligt eraan hoe je ze afstelt.
Ik heb voor de Up van mijn vrouw H4 led verlichting gemonteerd, mooi lichtbeeld en een zee van wit licht. Deze heb ik gekocht bij xenonlamp.nl:
https://www.xenonlamp.nl/canbus-bi-led-dimlicht-4000-lumen-h4
Ik had er eerst Philips white vision voor haar in gezet, best wel mooi wit licht maar gingen vrij snel kapot. Ik had al ergens de racing vision gezien maar die geven volgens mij minder wit licht.
Fotootje plaatsen!!Ja heb ik nu ook.....Zal ze er van 't weekend inzetten...
Ja heb ik nu ook.....Zal ze er van 't weekend inzetten...
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.