Ohjaaa... Dan hou ik mijn bm nog ff ..Via de werkgever. Maar ik kan je vertellen dat je er nog een mooie auto van had kunnen kopen
Ohjaaa... Dan hou ik mijn bm nog ff ..Via de werkgever. Maar ik kan je vertellen dat je er nog een mooie auto van had kunnen kopen
Ik denk niet dat hij als Woblekid bekend is bij de dealerEerlijk is eerlijk, WobbleKid is ook wel een naam die wel blijft hangen...
We raken offtopic; heb al eerder gezegd dat als je privé een GTI overweegt, koop gewoon een dikke R32! Sowieso klinkt het vetter en is een stuk betrouwbaarder denk ik. Qua verbruik zal het ook amper schelen gok ikOhjaaa... Dan hou ik mijn bm nog ff ..
Oops .. Zal verder geen offtopics vragen stellen of antwoord geven, anders woden de Admins boosjWe raken offtopic; heb al eerder gezegd dat als je privé een GTI overweegt, koop gewoon een dikke R32! Sowieso klinkt het vetter en is een stuk betrouwbaarder denk ik. Qua verbruik zal het ook amper schelen gok ik
Motor 1
30.000 km
Carter ontluchtings aanpassing n.a.v. hoog olieverbruik.
65.000 km
Koppelingsplaat kapot, auto liep nog maar op 1,5 cilinder. Bougies waren slecht. Luchtflow sensor was kapot.
90.000 km
Remschijven + remblokken voor vervangen.
Motor schiet steeds in noodloop.
Oliepomp defect, schade aan de cilinderwand.
Verstuivers waren kapot.
90.800 km
Nieuwe motor. Cilinders, zuigers etc vervangen, aanbouwdelen terug geplaatst
Motor 2
122.000 km
Laag vermogen bij optrekken vanaf 60 km/h en 100 km/h -> Oorzaak was mogelijk defect spruitstukinlaat. Motorstoring was geconstateerd tijdens grote beurt
125.000km
Laag vermogen. Dag erna weer laag vermogen en 3x motorstoring. Veel stotteren.
Eerste analyse: wéér cylinder overslag.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.