Wolfrace velgen 6R

haloo mypolo.nl ik heb gistere zitte google naar velge voor menne polo 6R, heb enkele mooie velge gevonde van het merk wolfrace, iemand die iets meer weet van deze merk velgen? kwaliteit en gewicht, stevige velge? de prijs vind ik toch wel ni zo duur tegenover vele andere merken, heb overal zitte zoeken maar heb deze merk van velge nog ni onder een polo 6R gezien, alvast bedankt voor de raad thnx!
 
Ik heb niet eens gelezen om welk merk het gaat, ik wordt zo verschrikkelijk afgeleid hoe jij schrijft, alles zonder een 'n'. Is dat de nieuwste hype in Belgie, lopen we in Nederland zeker nog een beetje achter. :lol: :lol: :lol: En dan te bedenken dat de Belgen meestal het groot dictee der Nederlandse taal winnen. :shock: :shock: :shock:
 
graafie, In het begin had ik dit ook (zie eerste posts in mijn topic) Big Grin Is en blijft een nederlands forum en geen vlaams dus taal aanpassen is in je eigen voordeel hoor: Hoe meer mensen je begrijpen hoe meer kans je hebt op reactie ;)
hipowersoldier, Over velgen ken ik niets dus ondanks dat ik je perfect begrijp, kan ik je niet helpen m8 Stick Out Tongue

Grtz
 
Het is inderdaad een beetje een vreemde zinsbouw maar goed ik begreep het nog. ;)

Over die wolfrace velgen, blijf daar maar ver van weg.
Toen ik op zoek was naar een mooi setje velgen voor mijn Polo 6R ben ik ook wat gaan rondzoeken over wolfrace.
De meeste mensen klagen over de verf die na enkele maanden begint te bladeren of scheurtjes te vertonen.
Ze wegen niet extreem veel maar plooien veel rapper/makkelijker dan de gemiddelde kwaliteitsvelg.

Mijn raad is om toch net iets meer geld uit te geven en voor een iets meer gevestigde waarde te gaan.
Er bestaan wel degelijk "betaalbare" velgen van goede kwaliteit maar van wat ik gelezen heb hoort wolfrace daar niet bij. :!:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!