IbifaHo
Bekend lid
Ben met Manon en Citroene is aan et rondzien voor de belgen is samen te krijgen. Nl'ers zijn dan natuurlijk ook welkom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit is al een hele goede start!Vandaag de eerste (hele) kleine mods gedaan. Ik heb op het kofferdeksel "polo" en "bluemotion" verwijderd (en het kleine stickertje van de dealer waar ik hem kocht) zodat enkel het VW logo en GT overblijft. Ook heb ik de originele plaathouder (met reclame van de garage) vervangen door een strakke zwarte plaathouder. Het zijn kleine dingen, die toch direct een ander beeld geven. Foto's volgen nog!
Dankuwel, jij hebt ook een hele mooie wagen en als je mijn verzekeringspremie zou toegestuurd krijgen ben je vast minder jaloersDikke auto. Ben jaloers op de prestaties van je auto.
Kom ik aan met een slomotion
Dankuwel, jij hebt ook een hele mooie wagen en als je mijn verzekeringspremie zou toegestuurd krijgen ben je vast minder jaloers
Hier in Belgie werkt het waarschijnlijk anders, hier ben je voor een omniumverzekering voor een wagen zoals de BlueGT toch al snel €2000 per jaar kwijt.
In tegenstelling tot men vriendin haar gewone Polo 1.2 60pk is dat rond de €1200.
Wel aangezien men wagen net nieuw is, moet ik ze nog toegestuurd krijgen dus dat weet ik nog niet. Maar aangezien het ook een soort bluemotion is met weinig uitstoot (dankzij die cilinderuitschakeling) zou dat moeten meevallenDat is 166 Euro per maand. Wow!
En wat ben je per jaar kwijt aan wegenbelasting?
Klopt idd... Tussen Aalst en NinoveWoodman, ben jij toevallig niet van kanten Ninove? Zoja heb ik u daar al paar keer tegen gekomen.
Dat is idd een groot verschil!wagenverzekeringen in nederland liggen zowiezo lager dan belgië.
toen ik naar nederland ben gegaan om te kijken voor de wagenverzekering(ging verhuizen naar nederland)
kwam ik in belgië op 700€ en nederland een 280€ per jaar.
was wel voor een golf 2, maar het geeft toch een indicatie van prijsverschil.
mvg
Klopt idd... Tussen Aalst en Ninove
Als je me ergens ziet, doe me dan maar eens stoppen, kunnen we een praatje makenAh mijn ogen wat meer open houden dan. Mijn vriendin is van Lennik en zit vaak in Aalst en omstreken met kameraden.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.