Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb zelf hoogglans zwart op me dak zitten, nu bijna 3 jaar en nog steeds tevreden erover. Voor het beste resultaat antenne verwijderen.
Ik heb een tijdje terug een offerte aangevraagd. De offerte was 250,- incl blinderen van de achter ruiten.Ziet er netjes uit, ik ben dit ook van plan bij mijn polo, het dak glanszwart wrappen. Ben zeer benieuwd naar de kosten die dit met zich meebrengt
Ik heb een tijdje terug een offerte aangevraagd. De offerte was 250,- incl blinderen van de achter ruiten.
Volgensmij is dit wel een redelijke prijs.
Dat valt nog mee inderdaad, Ik krijg vaak bij een offerte aanvraag te horen dat alleen het blinderen van de 3 achterruiten al €180,- euro is...
Waar heb je dit laten doen?
Ik heb het nog niet gedaan maar ik had de offerte aanvraag gedaan bij tinttotaal. Ben benieuwd of iemand op het forum al ervaring heeft met dit bedrijf
Bedankt voor je foto's. dak Zier er goed gewrapped uit.Ik heb zelf het dak en de spiegels laten wrappen bij Custom Maniacs in Tilburg.
Erg blij met het resultaat!
De ramen waren hiervoor al geblindeerd.. Later ben ik nog een keer terug gegaan naar dit bedrijf om de achter- en voorlichten te laten beplakken met folie.
Ik heb zelf het dak en de spiegels laten wrappen bij Custom Maniacs in Tilburg.
Erg blij met het resultaat!
De ramen waren hiervoor al geblindeerd.. Later ben ik nog een keer terug gegaan naar dit bedrijf om de achter- en voorlichten te laten beplakken met folie.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.