Xander's Polo 9N op Cayenne's! :: 2003 Volkswagen Polo

Re: Xander's polo 9n

Ja graag :D

Maar aankomende week ben ik wel bijna de hele week in Parijs (met de auto) :P

staat toch niks bij van ET waardes?
kunnen fel naar buiten gaan uitsteken of zelfs tege je remblokken aankomen
best toch altijd ET waardes en breedtes nakijken voor je velgen koopt

oke :oops:

Ja zoals ik al zei heb ik er niet zoveel verstand van (et waardes en wat wel of niet aanloopt of past)

Loopt dat niet aan bij jou als je met de stuur helemaal naar links of rechts draait??

chefke88 zei:
Ik heb 17inch 205/45 onder de auto, je kan van de week wel ff komen kijken hoe dat staat ?

Van de week terug uit frankrijk gekomen en onderweg nog een leuke auto gezien (vooral het eerste deel van het kenteken dan :P):

Btw nieuwe pookknop besteld :)

welcome back in holland. Ik begrijp de foto niet ik zie toch een polo 9n?? van een belg

suvtje zei:
welcome back in holland. Ik begrijp de foto niet ik zie toch een polo 9n?? van een belg

Als je goed kijkt, zie je op het kenteken XAN staan, zoals de topicstarter ook heet...

Ik moet je zeggen: ik vatte 'm eerst ook niet hoor... ;)

ooooooh zeg dat dan er ook bij :mrgreen: Nu begrijp ik het ook dus voor andere mede lezers

Kenteken begint met een XAN en zo heet ook de eigenaar van de topic XANDER

8-) :mrgreen: :geek:

Volgens mij mag je in belgije de eerste letter's zelf bepalen voor een bepaalde bedrag. Dus Xander miss is dat ook een naam genoot van je

O haha sorry dat het niet duidelijk genoeg was :mrgreen:

Ja wie weet reed er wel een Xander in dan :P
Hij kan alleen niet goed rijden want er zat een deuk zo lang als mijn arm in de kofferbakklep :roll:

Nieuwe pookknop binnen en gemonteerd :)
Verschil tussen oud en nieuw:

En nieuwe versterker is ook al onderweg :twisted:

wat had jij een lelijke Pook :mrgreen: deze is veel beter de nieuwe vind wel raar bij mij zit ook zo een in die jij nu nieuw hebt.

Haha ja dat dacht ik dus ook :oops:
Ja klopt ik heb gewoon de originele (vag) besteld, vind deze gewoon veel mooier dan anderen 8-)

Versterkertje gisteren ook binnengekregen (vlak voordat ik moest werken :roll:), net ff erin gezet en die speakers achter blazen weer als een malle :P

he ik denk dat ik even dit weekend naar elst rijd als je tijd heb xander met chefke spreken we wat af???? 8-)

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!