Xander's Polo 9N op Cayenne's! :: 2003 Volkswagen Polo

De auto terug van de spuiter en de motorkap ziet er weer super uit! Vanavond een aantal foto's genomen het geheel ziet er clean uit al zeg ik het zelf :P

Mooi resultaat! :D
plus zo staat ze echt heel netjes op haar wielen! maakt het echt net een beetje meer af ;)
nog plannen om je voorlipje ook grijs te laten spuiten?:mrgreen:

VW  6R 
Ziet er dik uit!
kunnen er bij jou nog wel gewoon mensen achterin?
t is tog een auto he.......

Volkswagen  Polo AW GTI 
Maandag gaat de auto naar de garage. Hij geeft een EPC storing aan over iets met de katalysator (beneden normale waarde) en hij maakt veel herrie. Dus ik hoop dat het spruitstuk gewoon niet helemaal goed vast zit ofzo want een nieuwe katalysator gaat aardig wat kosten :s

Ook een nieuwe bumperlip besteld, wist niet eens dat ie bestond haha :P Komt de voorkant weer wat lager te liggen :D

Ik heb er ook naar zitten kijken!
Post even een foto als die eronder zit!

En hoop ook dat niks ergs is want kost al gauw aardig wat geld!

Ik heb de mijne ook vervangen en valt mee. 200 had ik hem besteld en voor 50 euro op laten zetten.

P.s. De lip die je hebt besteld is een cupra lip.

Volkswagen  Polo 
Ja klopt maar dan passend voor op de polo. Weet je toevallig nog waar je hem toen had besteld? Goedkoopste die ik tot nu toe heb gezien is rond de 300 euro...

eBay heb ik de mijne besteld. voor 200 had ik hem besteld en de garage die vond het gewoon een goeie imi kat.

Volkswagen  Polo 
Maandag gaat de auto naar de garage. Hij geeft een EPC storing aan over iets met de katalysator (beneden normale waarde) en hij maakt veel herrie. Dus ik hoop dat het spruitstuk gewoon niet helemaal goed vast zit ofzo want een nieuwe katalysator gaat aardig wat kosten :s

Ook een nieuwe bumperlip besteld, wist niet eens dat ie bestond haha :P Komt de voorkant weer wat lager te liggen :D

Je rijd ook veel te hard :grin:

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!