Xenon kits.

Voor hoeveel heb je pilots gehaald als ik vragen mag? Het maakt me in principe niet meer zoveel uit aangezien ik nu de h7 lampen heb die beter zijn dan de h4, gaat me nu meer om de looks maar geen prioriteit #1
 
Wil dus de Pilot ombouw set kopen.
Kom je in een keuze menu die vraagt of je ook je stadslichten wilt meepakken. (Dit i.v.m met de gele gloed die je anders houdt.)

Ik wil dat wel, alleen nu vraagt het menu welke variant stadslicht ik heb: 1 of 2? :roll: :?:

Weten jullie hier iets meer van? Heb een 9n 1.4 tdi 2003 model.
 
Mijn stadsverlichting is inderdaad geel. Mijn lampen zijn niet geel, maar hebben iets een witte gloed.

Ik twijfel of ik een Xenon moet laten inbouwen, iemand een idee qua lampen die ik evt kan vervangen zodat ik geen geel meer heb?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 90 pk 
Kijk dat bedoel ik nu Big Grin
Bij de link heb jij deze lampen ook besteld?
Zie dat je in Losser woont, weet jij in de regio nog een goeie tuning zaak?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 90 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!