Xenon lampen inleren

Michaelheads

Nieuw lid
Hallo mede polo-rijders,
Ik ga van het weekend Xenon koplampen inbouwen in mijn polo. Nu moeten deze ook aangemeld worden in de computer. Is er iemand in de regio Heerenveen/Wolvega/Meppel die dat zou kunnen doen?

Volkswagen  6R 
ik zou dit wel kunnen doen inderdaad, alleen kan ik dit enkel in de avond uren voor elkaar krijgen.
Zou dan na de avondklok/lockdown even moeten.

Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk| 
Ik heb zojuist de xenon set ingebouwd. Heb sowieso problemen met groot licht.. weet dat het 1 en ander aangepast moet worden in de computer.

Aan de bijrijderskant branden de ledjes van de dagrijverlichting wel netjes... aan de bestuurderskant niet.. moet dit ook in de computer ingeleerd worden?

alvast bedankt!

Volkswagen  6R 
Kan je de koplampen links en rechts omruilen om te kijken of het in de lamp of de aansturing zit?

Seat  Arona 2020 
Net bij iemand geweest om te coderen. Blijkbaar een massa probleem. 1 kant van de ledjes brand niet en de xenon gaat knipperen als de motor draait.

De man die ging coderen zei dat er een canbus filter tussen geplaatst moet worden?

Is dat de oplossing? Het zijn originele xenon lampen en adapters.....

Volkswagen  6R 
Als ik de auto op contact zet dan blijft de xenon branden. Als de auto aan staat dan gaan ze knipperen. Ook 1 kant van de ledjes werkt niet. Als ik de adapters verwissel dan werkt de andere kant niet... lijkt op een probleem in de adapter ook.

ligt dat ook aan codering?

Volkswagen  6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!