xenon look koplampen

Heeft iemand ervaring met de "xenon look lampen"?
Ik zou ze graag in mijn auto willen zetten.

Waar ik ook benieuwd naar ben is hoe de lichtopbrengst is.
Welke fitting heeft de 9n3? Ik kwam uit op H7 55 watt klopt dit?

Welke zijn het "beste" en waar te bestellen?

Ik hoor het graag!
 
Ghe Ghe, ik heb van Philips een jaar de xenonlook lampen gehad en dat merkte ik zeker in de lichtopbrengst :)

Nu deze lampen eruit gehaald en vervangen door:

Philips X-treme Power 5 star Racing performance :roll:

En die geven nog meer licht, het is ook echt wit licht :)
 
Let er wel op dat er een "E" keurmerk op zit.

Ik heb ook een setje gehad (merk weet ik niet meer) en met apk moesten ze eruit omdat ze een heel verkeerd lichtbeeld geven.
Daar zat geen keurmerk op.
 
Bas zei:
Klopt, daar moet je heel erg mee opletten. Maar met philips zit je meestal wel veilig. ;)


ik heb ook een philips HID set (6000k), geen problemen met de APK. ben zeer te vreden!

forum
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V (high line) 
Ziet er goed uit hoor.
Ik heb toch maar een xenonset besteld alleen tijdens het testen was er 1 lamp kapot deze gisteren opgestuurd... ben benieuwd of je veel verschil ziet tussen deze foto of die van mij binnenkort :)
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Bas zei:
Philips X-treme Power 5 star Racing performance :roll:

En die geven nog meer licht, het is ook echt wit licht :)

Ik heb ook de Philips X-Treme Power erin zitten, maar ik ben juist van mening dat ze wat gelig licht geven. Wel een enorme bak met licht.

Of is die racing performance een speciale versie?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!