Xenon polo bj 2002

Hallo allen,

Ik heb een polo 1.9 sdi uit 2002 en ik wil graag xenon inbouwen met led stadsverlichting.
Moet ik hiermee ook rekening houden met een canbus systeem of zijn er nog andere dingen waar ik eventueel op moet letten?
Graag uw hulp en advies..

Mvg,

Leroy
 
Er zit 36maanden garantie op hun set voor 109euro, dat zou voor mij toch het overwegen waard zijn gezien Pilot (goede kwaliteit overigens, heb de set zelf al 4 jaar nu en nooit problemen!!) 'maar' 24 maanden garantie geeft en toch aanzienlijk duurder is!

weet niet of hij ook aan inbouw doet, echter zijn er hier op het forum zat mensen die het voor je kunnen doen tegen een schappelijk bedrag! Ligt een beetje aan je woonplaats!
 
Had een set gezien voor €85incl inbouw.
Het gaat om deze set:
XVQkpVPbbCK3G7WYvkhKNA-1.jpg


Weet niet of iemand bekend is met deze set of hebben jullie zoiets bij voorhand al dat ik zoiets niet moet aanschaffen?
 
Bij de 9n moet je de lamp er in steken.
Waar je de lamp in hebt gestoken zit een ring om heen, draai deze naar rechts (vast) en links (los).
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!