Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Blij dat Xenon het doet.Bij Djaggo stond 2F als standaard ingesteld (iig dat was de waarde die ik aantrof). Dat omzetten naar 0F wekte alleen de foutmelding sneller op.
Btw de stadslichten bij Djaggo geven wel een foutmelding, maar er staat niks in de BCM, al wordt de melding wel weergegeven op het dash :roll:
Beetje vreemd dus, maar tot nu toe blijft zijn xenon wel keurig aan!
En MAAAAAN wat zijn die Dectane lampen vet qua aanzicht!![]()
![]()
Blij dat Xenon het doet.
Had zelf tegelijk met de Xenon mijn mistlampen ook vervangen, in mijn situatie moest ik byte 19 dus wel van 2F (standaard voor 2012) naar 0F zetten.
Programmeren had ik door iemand met VAG.com laten doen. Kon zo snel niet achterhalen welke bit nou voor wat was omdat ik alleen de begin en eindsituatie had.
Pas toen jij Byte 19 bit 5 noemde zag ik dat het om de mistlampen ging.
Had je Byte 16 ook nog veranderd ?
Welke bit(s) had je omgezet en wat was de uiteindelijke waarde ?Jep, voor het dimlicht bedoel je toch?
Welke bit(s) had je omgezet en wat was de uiteindelijke waarde ?
Alleen dimlicht diagnose uitgezet ?Volgens dat schema van seat online
Waarde weet ik niet meer![]()
Zo mannen allereerst bedankt Houz74 voor je input en gewoonjan voor de instellingen.
H4-->H7
Dimlicht controle uit voor de xenon
Xenon werkt perfect anders had ik de extra weerstanden moeten ophalen daar had de verkoper al over verteld mocht het niet werken nu wil ik ze alsnog hebben natuurlijk alleen laat ik het nu opsturen.
Nu nog 1 ding uitzoeken en dat is het stadslicht controle uitzetten of een weerstand ertussen misschien kan ik die ik laat opsturen ervoor gebruiken![]()
Alleen dimlicht diagnose uitgezet ?
Een goede tip voor de volgende keer:
Maak een autoscan voordat je begint en ook eentje na die tijd en sla beide op.
Dit is eigenlijk een tip voor iedereen die gaat programmeren
Het gaat iets verder dan een beetje vinkjes aan en uit zetten.
Verkeerde waardes kunnen rare problemen veroorzaken, zo had ik zelf een keer dat mijn auto niet meer startte.
Als Byte 16 op 5F stond, dan is het na uitzetten van dimlicht diagnose 4F geworden.Jep, alleen die uitgezet
...
Vooraf zijn er voor de zekerheid 2 scans gemaakt, achteraf alleen niet![]()
Dat kost veel tijd, bitje zetten en dan testen, opnieuw bitje zetten en dan testen.Kunnen jullie dat niet testen op een of andere manier ?
[flauwe modus aan] Je had ook mijn werkende set kunnen kopen[flauwe modus uit]
Als Byte 16 op 5F stond, dan is het na uitzetten van dimlicht diagnose 4F geworden.
Je had de waarde 1F nog kunnen proberen.
Kunnen jullie dat niet testen op een of andere manier ?
Dat kost veel tijd, bitje zetten en dan testen, opnieuw bitje zetten en dan testen.
Er is weinig tot niks over stadslichten bekend. En omdat Gewoonjan geen foutmelding kon uitlezen is het nog maar de vraag of het inderdaad misgaat met de stadslichten.
En je kunt nu veilig over de weg. Helaas moet je voor het foutlampje iets meer geduld hebben.Ja dat klopt alleen deze kost me €49,99 en werken nu ook en dat kon ik op twee manieren doen of door wirecancellers of lampcontrole uitzetten en ik heb voor het laatste gekozen ook omdat er een instelling van H4 naar H7 gedaan moest worden al met al een gelukkig mens![]()
En je kunt nu veilig over de weg. Helaas moet je voor het foutlampje iets meer geduld hebben.
Ik denk dat we dat nog wel opgelost gaan krijgen als we eens goed de hoofden bij elkaar steken![]()
Join Date28-06-2011Posts2,775
En welke bit heeft hij veranderd ?Ben gewoon effe langs Jella geweest en klaar![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.