Hou mijn garage maar in de gaten, komen meer updates aan.Ben benieuwd hoe dit eruit ziet als het bij jou erin zit.
Kentekenverlichting staat er al.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hou mijn garage maar in de gaten, komen meer updates aan.Ben benieuwd hoe dit eruit ziet als het bij jou erin zit.
Hou mijn garage maar in de gaten, komen meer updates aan.
Kentekenverlichting staat er al.
Was als een van de eerste Bluemotion-bezitters bij hem. Heb alle lampen aan de voorkant vervangen.Ziet er allemaal mooi uit. Kentekenverlichting ook.
Welke pakket heb jij genomen van je xenon?
Was als een van de eerste Bluemotion-bezitters bij hem. Heb alle lampen aan de voorkant vervangen.
Dit was nog voordat hij pakketten had samengesteld.
Heb in samenspraak met hem deze lampen gekozen:
- H4 Bi-Xenon 6000K (zonder extra weerstanden)
- LED stadslichten
- Mtec Xenon-look DRL
- GP-Thunder H8 Mistlampen
De pakketten die hij nu heeft samengesteld, nu hij inmiddels meer Bluemotions onderhanden gehad heeft, zijn waarschijnlijk beter op elkaar afgestemd en beter van kwaliteit.
Het enige verschil is dat je geen relais nodig hebt, en dat je andere lampen nodig hebt. Ze hebben daar alle types Xenon-lampen op voorraad, ook H7.Maar waarschijnlijk heb ik niks aan deze xenon als ik H7 lampen heb of wel? Heb een 1.2 tsi.
Voor 500 euro meer krijg je nieuwe lampen. Voor € 750 krijg je 2e hands koplampen.
Maar peterpolo, weet je zeker dat je dan nieuwe units hebt? Als er al € 950 wordt gevraagd voor tweedehands units.. dan zal € 700 toch ook gewoon tweedehands zijn..
*edit: maargoed.. de zoektocht gaat weer verder hierboven hebben jullie het over verschillende pakketen. Pakket 4 is aantrekkelijk. Maar ook hierin, hoe zit het met lichtopbrengst en verschil tussen origineel xenon? Ik heb meer het gevoel dat het "tuning" is dan het echte werk..
Offtopic: Ow nee. ChuckNorris heeft het topic gekaapt. Better get your ass out of here!-Topickaap-
Voor mijn Highline van 2010, zit ik ook te denken aan OEM xenon.
Mijn bcm heeft dit serie nummer:
Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: 6R0-937-08x-09.clb
Part No SW: 6R0 937 087 D HW: 6R0 937 087 D
Component: BCM PQ25 H+4 H46 0207
Revision: BF046001 Serial number: 0147 351090258
Als het de 087D was, dan hoef ik de centrale electronica module toch NIET te vervangen?
Stuur eens een mail naar Pro Car Audio Ridderkerk. Ik heb daar OEM xenons laten inbouwen voor 750 euro.
Zeer vriendelijke mensen en vlotte service. Waren geen nieuwe lampen maar heb ze grondig bekeken en je ziet het verschil niet met nieuwe lampen. keurig werk een aanrader .
Heb de H4 units op mijn BM vervangen voor H7. KAn hier gewoon een Xenonset in? Heeft iemand dit al geprobeerd?
De H4 koplampen van mijn BM zijn vervangen voor H7.
Hier zitten Retrofit projector lenzen in met 5000K xenon van Pilot.
Werkt perfect!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.